Opgelost door BEN: Slechte hulpverlening van Ben.nl

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 323642
Gebruiker
Maro
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Dat ik moet betalen voor een telefoon die ik niet in mijn bezit heb.Hun weten hoe deze bij mij te krijgen maar weigeren hulp
Zakken vullers dus

De oplossing

Dat Ben misschien eens contact zoekt met Dynafix.Ze hebben alle gegegens.Maar willen gewoon niet

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Maroesca,

    Ik heb een e-mail gestuurd naar het bij Ben bekende e-mailadres.

    De groeten van Ben.
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Maroesca,

    Ik heb geen reactie meer van jou mogen ontvangen.

    De groeten van Ben.
  3. Auteur
    Maro
    Datum
    Ik had gereageerd. Mobiel is weer in bezit.Maar hie Dynafix en gsmweb omgaan met klanten.Dat jullie nog zaken doen met die dieven.Niet goed voor jullie naam.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maro
Datum
Uiteindelijke oplossing
Voor Ben al zou ik als ik hun was gaan na denken over met wie ze samenwerken
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen