Opgelost door BEN: Slechte klantenservice

M

Mijn abonnement van ongeveer 14 euro/maand is automatisch omgezet naar ongeveer 25 euro/maand, terwijl dit nu zo'n 12 euro/maand kost. Dit heb ik na ongeveer een half jaar ontdekt en toen heb ik direct de klantenservice gebeld om te vragen waarom ik hier geen melding van heb gekregen. Blijkbaar heeft hun meldingssysteem enige tijd niet gewerkt. Het wijzigen van mijn abonnement (om het om te zetten naar 12 euro/maand) via https://www.ben.nl/ikben/abonnement-disabled werkt niet en daar wordt verwezen naar de klantenservice (0900-0401405). Als ik bel blijkt dat dit niet het juiste nummer is voor wijzigingen, dus wordt ik doorverbonden met de verkoop afdeling. Dan krijg ik iemand van verkoop aan de lijn en blijkt dat de applicatie met klantgegevens niet werkt, waardoor hij mijn gegevens niet kan opzoeken. Hij vraagt om een moment geduld om het opnieuw op te starten. Na nog een paar minuten wachten wordt de verbinding verbroken. In totaal heb ik 73 min gebeld en ben ik geen stap verder.

Ik wil mijn abonnement wijzigen naar de huidige (lagere) kosten met terugwerkende kracht, omdat het meldingssysteem niet werkte. Daarnaast wil ik dat de website verandert, zodat het juiste telefoonnummer wordt aangegeven. Dit voorkomt dat klanten eerst in de wacht komen te staan bij de verkeerde afdeling en vervolgens na doorverbinden nogmaals lang moeten wachten.
Verder zou het netjes zijn geweest van de verkoopafdeling om mij terug te bellen nadat zij de verbinding (per ongeluk, neem ik aan) hebben verbroken. In dat geval zou ik namelijk niet opnieuw het hele wachtproces in hoeven gaan (via de klantenservice, om weer doorverbonden te worden en nogmaals te moeten wachten).

BEN
    Beste Meike,Er is een reactie per e-mail verstuurd.Met vriendelijke groet,Ben
    Bedankt voor uw reactie

M

Ook een klacht indienen over BEN?