Klacht BEN: slechte klantvriendelijkheid en service

Klachtnummer
# 270540
Gebruiker
YoRegular
Datum
2 reacties

Details

De klacht

eerst incasseren ze vacatures in delen ofzo en maken het heel duidelijk waardoor ik betaling misloop en word geblockeerd, vervolgens bel ik naar hun gratis nummer en heb ik opeens kosten voor dat gesprek en ze kunnen me niet vertellen waarom ik geblockeerd ben, na 3 keer bellen en uren ik de wacht te hebben gestaan weet ik eindelijk waarom ik geblockeerd ben, vervolgens betaal ik en moet ik alsnog de maand dat ik geblockeerd ben betalen (dat vind ik nog redelijk) vervolgens komt in de volgende factuur "herrinerings kosten" erbij van 15€ ik bel weer en ze kunnen me niet vertellen waar die vandaan komt. ik zeg abbonement op, vervolgens word voor het einde van de maand mijn abbonement opgeheven en ik moet nog wel die hele maand betalen tewijl ik mijn data en bel min./sms niet kon gebruiken, dus ik wil dat niet betalen
Nu dreigen ze met me op stichting Preventel te zetten waardoor ik geen nieuw abbonement zou kunnen nemen en dreigen ze een incasso bureau in te schakelen...

De oplossing

open kosten weg, nooit meer iets met ze temaken hebben

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Yorick,

    Ik heb jou vandaag een e-mail gestuurd. Ik heb dit verstuurd naar het bij mij bekende e-mailadres.

    De groeten van Ben.
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Yorick,

    Op 22 augustus heb ik jou een e-mail gestuurd.

    Ik heb helaas nog geen reactie van jou mogen ontvangen. Kun je mij laten weten of jij de e-mail hebt ontvangen?

    Alvast bedankt.

    De groeten van Ben.

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen