Klacht BEN: Slechte service, geen oplossing voor door Ben veroorzaakte problemen

Klachtnummer
# 172758
Gebruiker
Inge Breedveld
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor mijn dochter heb ik een abonnement afgesloten bij mobiele telefoonprovider Ben. Op 10 juni 2016 kreeg ik de Simkaart thuis gestuurd. Uit de bijgeleverde begreep ik dat de telefoon na het installeren direct te gebruiken moest zijn. Echter, dit is tot op heden niet het geval. Maandag 13 juni heb ik contact gezocht met de klantenservice van Ben. Zij vertelde mij dat ik een email kon verwachten en dat het abonnement binnen 48 uur geactiveerd zou worden. Inmiddels is het 17 juni.
Vandaag heb ik opnieuw contact gehad met de klantenservice van Ben. Met Susma. Zij kon mij niet vertellen wat er mis was gegaan en ik moest afwachten tot ik een terugkoppeling kreeg van "de afdeling". Wanneer kon mij ook niet verteld worden. Ik verzocht om haar leiding gevende aan de telefoon, maar dat kon niet. Hele slechte zaak vind ik.

De oplossing

Dat ik vandaag nog kan bellen met het nummer. Anders wil ik graag compensatie in de vorm van 1 maand gratis belminuten/ sms'jes. Het zou natuurlijk leukzijn als asn mijn dochter Maryam excuses worden aangeboden en er een leuk cadeautje wordt toegestuurd

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Inge,
    Ik heb je een e-mail gestuurd.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen