Klacht BEN: Slechte service aan het lijntje houden

Klachtnummer
# 451193
Gebruiker
Peter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Klantenservice is echt slecht
Heb geen bereik en moet ik via de site aan geven krijg ik heletijd een fout melding kunnen ze niks aan doen zeggen

De oplossing

Oplossen ik 4 x moeten bellen en nog niks opgelost alles online doen maar dat lukt niet

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Peter,

    Ik heb je een e-mail gestuurd op het bij mij bekende e-mail adres

    Ik wens je een fijne dag!

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen