Klacht BEN: Slechte service.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 528061
Gebruiker
Geen vriend van Ben
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik moet van verschillende instanties een verificatie code nodig . Ik heb al verschillende keren gebeld, maar helaas. Ze geven altijd de andere instanties de schuld. Nooit problemen gehad met mijn vorige provider. Hoe nu verder

De oplossing

Dat ze alles updaten zodat ik mijn mijn telefoon de codes kan ontvangen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Geen vriend van Ben
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nooit meer een abonnement bij Ben.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen