Opgelost door BEN: Slechte service

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 406998
Gebruiker
galal.mustafa
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ondanks te veel contact via sociale media en telefonisch gesprekken heb ik na 5 dagen nog steeds geen serieuze reactie of mail over de retour adres zodra ik kan de geannuleerd mobiele telefoon en simkaart (ongebruikte) terug sturen, en ondanks hun lege beloften dat binnen 48 uren de annulering te verwerken krijg ik niets per mail of post !

Gewenste oplossing

Zo spoed mogelijk de gratis retour adres te mailen zodra ik het pakket meteen kan terugsturen en de account helemaal beëindigd!
Geboden oplossing
De order is geannuleerd maar nog steeds geen verzendkosten van €8,60 ontvangen :(
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BEN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    galal.mustafa
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen