Klacht BEN: sms 6030

Klachtnummer
# 137988
Gebruiker
Fleur
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb EENMALIG 3 euro overgemaakt aan sms 6030 dit stond vermeld bij hulp voor dieren.
Wat ik niet wist maar zag op de rekening van BEN dat als je een sms terug krijgt je elke keer moet betalen .Ik hou niet van sms jes dus gelukkig zelf al geblokkeerd.Ook nog gebeld met Ben telefonie dat ik het er niet mee eens was dat dit zomaar van de rekening af mag worden geschreven.Ik heb nog mail aan BEN gestuurd om het adres achter deze sms te krijgen maar dat geven ze niet en vinden het naar voor mij..
Ik lees echter hier ook dat ze allang op de hoogte waren over deze sms en wil mijn geld terug 30 euro min de 3 die mocht.

De oplossing

Dat deze sms op zwarte lijst komt en geld terug want ik had geen toestemming gegeven voor deze vervolg sms jes

4 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Bianca,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Fleur
    Datum
    Geachte medewerker Ben,
    Natuurlijk heb ik de eerste sms gedaan omdat er eenmalig stond er stond nergens een schrijven bij, zoals u mij schrijft, dat ik een abonnement op 6030 heb genomen.Ik ben dan wel wat ouder maar beslist niet gek om dat te accepteren ALS het er staat.Ik ben wel tevreden dat u zo snel reageert
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Bianca,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  4. Auteur
    Fleur
    Datum
    Ik vind dat ze coulanter hadden mogen zijn.In principe had ik maar 4 sms jes op mijn tel gekregen en meteen gezegd dat ik het niet meer moest echter bij Ben tel kwamen ze veelvuldig binnen zonder dat ik het wist .Conclusie ; dan had ik het veel eerder stop gezet bij hun.Wel snel reactie gehad.

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen