Klacht BEN: SMS en email van Ben Je hebt meer dan 100% van je internetbundel gebruikt

Anoniem

Ik heb vandaag 2 sms'jes ontvangen met de mededeling dat ik meer dan 80% en in dezelfde minuut meer dan 100% van mijn internet bundel heb gebruikt. Er wordt mij aangeraden de bundel te verhogen. Ik ben hier nogal verbaast over omdat mijn data verkeer op de telefoon nooit aan staat. Bij de "mijn Ben omgeving" staat de teller op 0-Mb, volgens dit overzicht heb ik € 5,53 buiten de bundel gebruikt. Ik kan het op dit moment niet achterhalen maar het lijkt ten onrechte te zijn. Geen klantenservice te bereiken en ik kan het data gebruik niet stopzetten omdat het helemaal niet aan staat. Ik wil een heldere uitleg waarom ik deze meldingen heb ontvangen, en over de kosten buiten de bundel. Ook wil ik weten waarom ik deze waarschuwingen op de eerste dag van de nieuwe maand krijg ?

Heldere uitleg en juiste informatie.

BEN
    Geprobeerd om telefonisch contact op te nemen. Ik kreeg helaas geen gehoor. Ik probeer het op een later tijdstip nogmaals.
    BEN
    Vandaag helaas wederom geen gehoor. Helaas is er vanwege een storing een foutieve sms ivm het dataverbruik verstuurd. Op 2 januari hebben wij alle klanten die onterecht deze sms hebben ontvangen excuses sms gestuurd. De kosten die in december buiten de bundel gemaakt zijn komen vanwege het bellen naar een 0900 nummer. De klant per e-mail op de hoogte gesteld.

Ook een klacht indienen over BEN?