Opgelost door BEN: SMS Oplichting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 133845
Gebruiker
David H.
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik zie in onze laatste rekening SMS verkeer met een 5959.
Dit is een OPLICHTING.
Ik lees op het internet dat VEEL anderen hetzelfde poblemen heeft evaren.
Dit problem is blijkbaar al lang bij het telecom bedrijven bekend zijn maar die doet gewoon niets.
Het is misschien interessant voor het inkomst van de telecom bedrijven - maar NIET voor hun klanten.
Het blokkeren van dit oplichterij verkeer is heel makkelijk en in het belang van hun klanten moeten gebeuren.

Gewenste oplossing

Het 5959 sms verkeer bedragen teruggestoort krijgen.
5959 verkeer blokkeren.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste David,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet.
    Ben
  2. Auteur
    David H.
    Datum
    Een goede snelle afhandling van Kalchtenkompass en een goede oplossing van Ben dat goede meedenkt over de probleem.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen