Opgelost door BEN: Spookrekeningen

JP

Ik ben sinds augustus 2015 weg bij de provider Ben, en ze blijven maar doorgaan met rekeningen van mijn saldo af te schrijven. Nu weer op 21 december 2015 een bedrag van -14,92 euro. Als ik klantenservice bel wordt ik gewoon slecht behandeld en is er totaal geen begrip voor mijn probleem. Ik heb sinds augustus 2015 geen inzicht over mijn rekeningen van Ben, want ze hebben direct mijn account verwijderd. Ik ben weggegaan bij Ben omdat ik een jaar lang geen telefoongesprek kreeg doorgeschakeld, want alles ging direct naar mijn voicemail. Voicemail uitzetten op mijn site werkte niet want de dag erna stond het weer ingeschakeld zodat ik elk gesprek diende af te luisteren via voicemail. Dit kosten veel geld om dit steeds te moeten doen, schijnbaar wil Ben zo meer geld binnen halen is mijn idee. Ik heb bij de nieuwe provider Simyo inmiddels ook mijn abonnement opgezegd omdat ik 3 maanden niet bereikbaar was met als melding dit nummer is niet in gebruik als ernaar mijn nummer werd gebeld.

Allereerst vind ik het een schande hoe ze met hun klanten omgaan, ook vind ik het schandalig dat je ze niet kan mailen, dan behalve hun 0800 of 0900 steeds te moeten bellen. Plus geen overzicht over welke maand je moet betalen of enig sinds een indicatie om te kunnen checken of dit wel juist is wat ze berekenen. En heb in het verleden veel belkosten moeten maken omdat ze je soms wel langer dan een halfuur in de wacht laten. Geregeld kwam het ook voor dat als je klantenservice aan de lijn had doodleuk de verbinding werd verbroken "dat trouwens nooit hun schuld leek te zijn". Gewenste oplossing dat ze eens daadwerkelijk stoppen steeds spookrekeningen blijven aftrekken.

BEN
    Beste Joop,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben
    JP
    Ik hoef de herinneringskosten ter waarde van €15,00 , niet meer te betalen. Ben zijn commentaar: Ik vind het vervelend dat je zoveel problemen hebt ervaren met Ben. Om die reden zal ik de herinneringskosten voor je crediteren. Deze zullen niet meer in rekening gebracht worden. Zijn de woorden van Ben, dus hiermee zijn dan de problemen eindelijk opgelost. Nou dat vind ik zeer schappelijk en coulant van Ben dat ik uiteindelijk deze kosten niet hoef te betalen.

JP

Ook een klacht indienen over BEN?