Klacht BEN: Stop nu mijn 24 maanden abonnement

Klachtnummer
# 35692
Gebruiker
Leo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Per 1 aug 2013 heb ik mijn maand abonnement omgezet naar een 24 maanden abonnement. Niet wetende dat mijn situatie zodanig zou veranderen dat ik mijn contract nu zsm moet beëindigen.

Maar na diverse mails en een klachtenbrief en hierop geen reactie, dus zelf maar bellen en daarvoor betalen blijkt dat er niets geregeld kan worden. Zelfs niet met een redelijke opzegtermijn.


Ik hoop dat iemand bij ben zo vriendelijk kan zijn en een uitzondering op de regel kan maken. En mijn abonnement stop gezet kan worden.

Groet, leonie

De oplossing

Nu stopzetten abonnement

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Op 25 september hebben wij telefonisch contact gehad. Het is niet mogelijk om het abonnement voortijdig te beëindigen, U bent in de gelegenheid om het abonnement af te kopen. Dit gesprek heb ik u per e-mail bevestigd.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
    Mevr. D. Groeneveld

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen