Opgelost door BEN: stopgezet op 20-03-2015

Mail van BEN!!!!!
Ik vind het erg jammer dat je besloten hebt om je abonnement op te zeggen, maar je bent uiteraard vrij om te gaan.
Je abonnement met nummer 06******* wordt stopgezet op 20-03-2015.
Maar BEN blijft factureren, en als je belt krijg je na minimaal een half uur iemand aan de lijn die dan vriendelijk zegt u heeft gelijk we gaan de facturen stoppen ergens iets fout gegaan denk ik
Heb inmiddels diverse keren gebeld, en bij de bank het nummer laten blokkeren
Nu is mijn grootste zorg dat mijn gegevens aan Stichting Preventel wordt versterkt
Heb ik door het toedoen van BEN meteen problemen met andere aanbieders
Nu kan ik zelfs problemen krijgen met het verlengen van de 5 zakelijke abonnementen
Die oktober aflopen

Stop zetten automatisch afschrijven

BEN
    Beste Dennes,

Zojuist heb u een e-mail bericht verstuurd naar het e-mail adres dat bij mij bekend is.

Ben
    Beste dames en heren,

Bedankt voor de snelle reactie
    Ik heb het bedrag dat in de mail van 3 juni stond, overgemaakt het was 24,20€
    30 juli komt er een nieuwe mail of ik 15€ wil betalen, dit is precies het maand bedrag.
    In de mail staat toch duidelijk je NIEUWE factuur,
    en niet dat ik 15€ te weinig heb betaald.
    Nu heb ik nog een probleem ik kan niet inloggen omdat dit via het mobiele nummer gaat, wat ik niet meer heb
    Heeft u hier een oplossing voor ?
    Ik hoor het graag
    BEN
    Beste Dennes,

Zojuist heb ik u een e-mail bericht verstuurd naar het e-mail adres dat bij mij bekend is.

Ben
    Dennes
    De klacht is naar behoren opgelost

Dennes

Ook een klacht indienen over BEN?