Opgelost door BEN: Te hoge afschrijvingen Ben abonnement na opzegging abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 31480
Gebruiker
F&B
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Oktober 2010 Ben Zuinig abo afgesloten a 2,99 p.m. 2 jr later verhoogd Ben het tarief naar 4,06 p.m. Abo in mei 2013 per direct opgezegd. Vervolgens wordt er ineens 8,50 afgeschreven. Ben is telefonisch onbereikbaar, en ook via hun website geen reactie op mijn vraag om een specificatie van dit ineens hoge bedrag. Dit bedrag heb ik terug laten boeken, omdat ik niet akkoord was met de afschrijving. Vervolgens ontvang ik een herinnering/aanmaning. Opnieuw poging gedaan om te bellen. Blijkt dat er 1 keer naar een infonummer is gebeld en dat dit buiten de bundel valt. Toch de 8.50 weer betaald, gelukkig dat ze hier nu wetgeving op gaan maken dat dit soort gesprekken ook uit de bundel verrekend dienen te worden. De mevrouw meldt dat de laatste termijn nog maar een klein bedrag zal zijn, en dat ik dan eindelijk van van mijn abo verlost ben. Maar wat gebeurt er, Ben schrijft nog eens 15,52 af, vanwege aansluitkosten. Hallo, ik heb opgezegd, en ben met deze afschrijving dus NIET akkoord.

Gewenste oplossing

Retour van de aansluitkosten, ik heb opgezegd, en mijn telefoonnummer was vanaf juni al niet meer in gebruik. Ben factureerd 2 maanden achteraf legde de mevrouw uit.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Klant gesproken en duidelijke uitleg gegeven over de factuur. Bedrag wordt binnen drie weken teruggestort en dit is naar tevredenheid afgehandeld. Klant ontvangt bevestigingse-mail.
    Met vriendelijke groet,
    Mw. G. van Dijk
  2. Auteur
    F&B
    Datum
    De klacht is goed afgehandeld door BEN.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen