Klacht BEN: Te hoge facturen

Ekrem

ik had een abonnement afgesloten bij Ben, paar weken later heb ik de zelfde abonnement gezien maar dan goedkoper.Netjes de klantenserv. gebeld en dit uitgelegd. Ook het teveel betaalde maandelijkse kosten werd verrekend in de maand volgende maand. Vanaf 2015 werd de oude abonnementskosten weer betaald.Ik heb daarna de klantenservice gebeld en dit uitgelegd. Heeft mijn klacht doorgezet naar een interne afdeling en mij vermeld dat ik gemaild zou worden. Een dag later het mailtje ontvangen, een hele standaard mail waarin was vermeld dat ze niks voor mij zouden betekenen (duidelijk niet gelezen). Vandaag weer de klantenservice gebeld en mijn argumenten kenbaar gemaakt dat het duidelijk te zien is in de facturen van 2014 wel het juiste betaalde maar in 2015 niet meer. Alweer naar de interne afdeling verstuurd. Vroeg of ik met de interne afdeling in contact kon komen dat kon ook niet? de klantenserv. kan mij niet helpen en de interne afdeling mag ik niet spreken? WIE KAN MIJ DAN HELPEN!!

Het teveel betaalde bedragen terug gestort!

BEN
    Geachte heer Dag,

Ik heb u een mail gezonden.

Ben
    Ekrem
    Veelste laat gekomen met de afhandeling wordt minder gewaardeerd als het niet op het eerste verzoek wordt verwerkt

Ekrem

Ook een klacht indienen over BEN?