Klacht BEN: Te hoge facturen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 129122
Gebruiker
Ekrem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik had een abonnement afgesloten bij Ben, paar weken later heb ik de zelfde abonnement gezien maar dan goedkoper.Netjes de klantenserv. gebeld en dit uitgelegd. Ook het teveel betaalde maandelijkse kosten werd verrekend in de maand volgende maand. Vanaf 2015 werd de oude abonnementskosten weer betaald.Ik heb daarna de klantenservice gebeld en dit uitgelegd. Heeft mijn klacht doorgezet naar een interne afdeling en mij vermeld dat ik gemaild zou worden. Een dag later het mailtje ontvangen, een hele standaard mail waarin was vermeld dat ze niks voor mij zouden betekenen (duidelijk niet gelezen). Vandaag weer de klantenservice gebeld en mijn argumenten kenbaar gemaakt dat het duidelijk te zien is in de facturen van 2014 wel het juiste betaalde maar in 2015 niet meer. Alweer naar de interne afdeling verstuurd. Vroeg of ik met de interne afdeling in contact kon komen dat kon ook niet? de klantenserv. kan mij niet helpen en de interne afdeling mag ik niet spreken? WIE KAN MIJ DAN HELPEN!!

De oplossing

Het teveel betaalde bedragen terug gestort!

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte heer Dag,

    Ik heb u een mail gezonden.

    Met vriendelijke groet,

    Ben
  2. Auteur
    Ekrem
    Datum
    Veelste laat gekomen met de afhandeling wordt minder gewaardeerd als het niet op het eerste verzoek wordt verwerkt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ekrem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen