Opgelost door BEN: Te hoge factuur

Kemal

Ik heb bij Ben een contract van 24 maanden €17,50 per maand. De abonnement is op 16 september ingegaan. Op 22 september heb ik een email gekregen wat ik achteraf heb gezien waarin stond dat ik al op 100% van mijn internetbundel zat. Ik keek snel naar de Android app van Ben maar daar zat ik nog op 533 MB terwijl ik 1gb internet had op mijn contract en extra kosten van €201,78. En een dag later kreeg ik via email dat de abonnementen geblokkeerd was om hoge kosten te voorkomen. Dat vond ik heel raar wat ik had geen sms gestuurd en niet mee gebeld alleen maar mee online gegaan en ik hield mijn MB's in de gaten. Ik belde Ben op voor informatie en de medewerkerster waarmee ik sprak legde mij uit volgens haar was de abonnement in de loop van de maand aangemaakt en vandaar dat ik niet mijn volledige MB's van 1000mb heb gekregen. Ik ga daar natuurlijk niet mee akkoord want als zij mij dat niet achteraf maar gelijk hadden duidelijk gemaakt had ik natuurlijk wel beter opgelet.

Ik verzoek Ben heel vriendelijk om tolerantie te tonen en het bedrag kwijt te schelden want ik ben niet over mijn bundel heen volgens het contract. Als nieuwe klant hoor je anders verwelkomt te worden vind ik. Die kosten zouden niet gemaakt worden als er een betere communicatie was geweest of als mij werd verteld bij het maken van het contract dat ik maar de helft van mijn gehele bundel zou krijgen voor de eerste maand.

Met vriendelijke groeten,

N. Cetinkaya

BEN
    Hallo meneer Cetinkaya,
    Ik heb je een e-mail gestuurd.
    Ben
    Geachte heer /mevrouw,
    Ik dank u van harte voor uw bemiddeling en voor het feit dat u de relatie heeft verbeterd tussen de telecom aanbieder Ben en mij. Hoop hiermee ook dat u in de toekomst allerlei successen boekt.

Met vriendelijke groeten,

N. Cetinkaya

Kemal

Ook een klacht indienen over BEN?