Klacht BEN: Te hoge rekening door doorgelopen internet

Klachtnummer
# 134522
Gebruiker
Sunita
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Had 2 maanden gelden een abbonement van ben afgesloten. Leuke aanbieding een iPhone 5 met 300 minuten en 500 mb, mijn WiFi was uitgevallen en hij was doorgelopen.Heb gebeld en ze zouden het compenseren. Had verwacht dat het minder zou zijn dan 215 euro beetje in de richting van mijn abonnement kosten die 27 euro per maand is. Als ik 215 euro kan missen neem ik geen abonnement van 27 euro per maand.
Het kunnen hun weinig schelen en moet het maar betalen. Ben blij als ik van dat abonnement af ben en zou nooit iemand hem aanraden.

Gewenste oplossing

Wil de rekening betalen maar niet zo'n hoog bedragdaar heb ik totaal het geld niet voor.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Sunita,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Sunita,
    Ik wil u vragen om nog in te gaan op mijn aanbod welke ik u op 22 oktober heb gedaan.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen