Klacht BEN: Te hoge rekening internet

Klachtnummer
# 165017
Gebruiker
Evd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dit weekend weekend kreeg ik een berichtje dat ik over mijn internet heen zou zijn. Dit ben ik wel vaker. Maar nooit meer dan 5/10 euro. Ik heb er wel voor gekozen om mijn internet bundel te verhogen. Ik had dit weekend mijn mobiele gegeven uitgezet omdat er geen WiFi aanwezig was. Toch kreeg ik ineens Eem berichtje dat ik 100% van mijn internet heb verbruikt, nog geen minuut later zat ik meer dan 5 euro over mijn bunden, en weer een menuut later was dit 10 euro. Terwijl mijn internet nog uitstond. Hoe is dit mogelijk? Het vervelende is dat dit niet de eerste keer is. Maar ik er nu pas echt naad gekeken heb. En dit kan echt niet mogelijk zijn! HELP?

De oplossing

Ik verwacht dat hier een oplossing voor wordt gezocht...

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Best Elisa,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen