Opgelost door BEN: telefonisch niet bereikbaar zowel van een vast toestel als een mobiel toestel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 106767
Gebruiker
steef
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb al meer dan 10 keer klantenservice BEN gebeld maar krijg niemand te spreken.
Zowel met een vast nummer en een mobiel nummer.
In het keuze menu moet ik kiezen en kies voor opzegging.
Vervolgens heb ik meerdere malen langer dan een half uur in de wacht gestaan.
Tot mijn verbazing werd spontaan de verbinding verbroken.
Hoe krijg jullie nu bereikt?????????
Klacht is dat ik veel te laat een sms bericht kreeg van het overschrijden van mijn MB's
Ook heb ik in het verleden aangegeven dat het internet bij het bereiken van de bundel MB's Super traag moet worden ivm abonnement van een kind.Zodat de kosten binnen de perken blijven en de ouders wel nog zijn te bereiken via bv de app.Dit was geen enkel probleem.

De oplossing

Contact met een medewerker van jullie zodat ik de opzegging kan realiseren en mijn klacht over mijn andere abonnement kan toelichten.
Klacht zie hierboven beschreven.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte meneer,Wij hebben uw klacht telefonisch afgehandeld.Met vriendelijke groet,
    Ben Klachtenservice.
  2. Auteur
    steef
    Datum
    Hebben wel contact met ons opgenomen maar voor 1 deel van de klacht moesten we een paar weken later terug bellen ivm factuur. Dat zijn we nu al 3 dagen aan het proberen en krijgen niemand te pakken. Ook zouden wij een bevestiging krijgen van een abb dat wij stop gezet hebben en deze hebben we nog niet gehad.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
steef
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen