Klacht BEN: Telefoon afgsloten door torenhoge rekening, na fout van BEN.

Nick

Na telefonisch mijn contract bij BEN te hebben verlengd, en mijn bundel te verhogen van 1000 MB naar 3000 MB kwam ik er 10-09-2015 achter (gezien mijn nieuwe abonnement in zou gaan op 01-09-2015) dat mijn bundel helemaal niet opgehoogd was. Direct gebeld naar de klantenservice, en daar werd mij verteld dat het zo snel mogelijk werd opgelost. 10 dagen verder (20-09-2015) weer gebeld, toen werd mij verteld dat het onderzoek nog gaande was (inmiddels was mijn telefoon al afgesloten, dus kon ik niet meer bellen en/of internetten), ook werd mij verteld dat ik dan maar twee weken moest wachten, zonder telefoon en internet, hier was ik het niet mee eens maar liet het erbij voor die dag. De volgende dag (21-09-2015) toch nog maar gebeld. Er werd mij de optie gegeven een voorschot van €205,00 te doen, hier ging ik niet mee akkoord omdat ik het geld niet kan missen, ik ben slechts een student. op dit moment zou ik mijn contract willen ontbinden. Is dit mogelijk?

Contract ontbinden (Dit is mijn hoogste prioriteit, teveel fouten in korte tijd)
- Vernieuwing van hen website, klantenservice onbereikbaar.
- Verkeerde contract/abonnement ingesteld.
Compensatie (wel in hele grote mate, gezien 2 weken zonder internet of telefonie)
- Nieuw abonnement met nieuw toestel. (Dus andere einddatum)
Verbetering
- Het zien van verbeteringen.

BEN
    Beste Nick,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?