Klacht BEN: Telefoon en tablet niet geleverd

Klachtnummer
# 137031
Gebruiker
Rowena
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben al heel lang met jullie bezig over een klacht: dat een telefoon en tablet niet zijn geleverd, welke ik heb besteld samen met het verlengen van mijn abonnement. Jullie hebben via klachtenkompas aangegeven dat het contract zou worden opgezegd met nummerbehoud indien ik een nieuw abonnement bij een andere provider zou nemen. Dat is inmiddels gebeurd. Ik heb dat ook aangegeven via klachtenkompas. Ik zou na de bestelling informatie krijgen van die provider over het nummerbehoud. Heb daarna nummerbehoud aangevraagd en jullie hebben deze geweigerd aan hen.

De oplossing

Ik wil graag dat jullie alsnog het nummerbehoud goedkeuren gezien jullie vorige reactie. en dat het abonnement per direct wordt opgezegd. Jullie hebben eerder een bedrag van 50 euro gecrediteerd. Dat is inmiddels al lang niet meer voldoende gezien de lange looptijd van deze klacht. Ik heb al heel lang een duurder abonnement bij jullie lopen voor een telefoon en tablet die ik nooit heb ontvangen. Graag wil ik restitutie van het bedrag wat ik meer heb betaald sinds die verlenging.

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Rowena,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Rowena
    Datum
    Ik heb bij de nieuwe provider weer nummerbehoud aangevraagd. zij gaan het nu weer proberen. Ben heeft aangegeven de aanvraag nu wel goed te keuren. Ik reken er op dat het eindelijk goed komt
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Rowena,
    Uit mijn gegevens blijkt dat het verzoek is goedgekeurd. Uw nummer zal op 30 november 2015 worden overgenomen door uw nieuwe provider.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen