Klacht BEN: Telefoonnummer niet overgenomen

Klachtnummer
# 112367
Gebruiker
Hamersvelt
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Afgelopen februari! heb ik bij de MediaMarkt een nieuw abonnement afgesloten BEN mét nummerbehoud. De opzegtermijn van Youfone is één maand. Eind maart nog niets gehoord, dus heb ik Youfone maar gebeld of het klopt dat er is opgezegd door BEN, niet dus! Ik geprobeerd de klantenservice van BEN te bellen, na een half uur in de wacht, besloot ik maar een mail te sturen. Daar is nooit op gereageerd! Contact opgenomen met MediaMarkt. Mij werd verteld dat BEN met een nieuw systeem werkt en dat alle aanvragen handmatig moesten worden ingevoerd. Het zou binnen een maand geregeld zijn. Maand later nog niets, MediaMarkt heeft regelmatig met BEN gebeld.. niets. Mijn contract bij Youfone was afgelopen, had zelfs een paar dagen helemaal geen telefoon! Van BEN een tijdelijk nummer gekregen. Puntje bij paaltje kreeg ik van BEN een mail dat mijn nummer niet kon worden overgenomen! Nummer kwijt. En nog geen contact met BEN hierover!

Gewenste oplossing

Upgrade naar hun - inmiddels - nieuw abonnement (meer mb en 4G)

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    Hamersvelt
    Datum
    Ze hebben de aansluitkosten t.w.v. €15,- voor hun rekening genomen. Dit vind ik een goede vergoeding voor het feit dat het 3 maanden heeft geduurd en ik een aantal dagen zónder telefoon heb gezeten, maar niet voor het feit dat ik mijn nummer kwijt ben. Ze zeggen dat ik €30,- p/m moet betalen voor die upgrade, terwijl hij los €25,- kost?! Laat BEN MIJ gewoon even bellen, zodat ik niet een half uur in de wacht sta en mijn bundel weer op is. Op de mail reageren ze ook al niet.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen