Klacht BEN: Terug draaien contract verlening

Klachtnummer
# 103332
Gebruiker
Marcel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Half januari 2015 heb ik een contractverlenging afgesloten bij Ben met een nieuwe telefoon. De telefoon is hierna in de verkeerde kleur bezorgd. Hiervoor direct gebeld met de klantenservice waarna in overleg de verlening geannuleerd zou worden en ik het toestel heb terug gestuurd. Na twee weken niks gehoord te hebben opgebeld of de verlenging al geannuleerd was. Echter was hiervan niks bekend. Wel waren de verzendkosten gecrediteerd op mijn factuur omdat ik het toestel had terug gestuurd. Wat niet gedaan word voordat het toestel is ontvangen lijkt mij. Verschillende keren contact gehad met de klantenservice van Ben hierover. Elke keer vertellen zij dat de annulering doorgezet gaat worden naar de juiste afdeling en dat de klantenservice niet meer kan doen. Hiervoor nu al ruim 2 maanden bezig terwijl er niks gebeurd. Elke keer hetzelfde verhaal dat het doorgezet gaat worden naar de goede afdeling en dat ik terug gebeld ga worden. Blijkbaar kan niemand een annulering doorvoeren bij Ben.

De oplossing

Administratief terugdraaien van de contractverlening en de einddatum van mijn contract terug zetten op de originele einddatum van het contract. Hiernaast ook retourneren van het te veel betaalde geld doordat een duurder contract is ingegaan waarvoor ik geen telefoon heb.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Er is zojuist een reactie via email naar u toegestuurd.Met vriendelijke groet,
    BEN klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen