Klacht BEN: Tijd is geld, ik ben veel tijd kwijt door Ben dus ikwil geld zien.

Ton Odijk

Veel tijd kwijt door geblunder van Ben. Ik heb vele uren moeten besteden aan het oplossen van door jullie veroorzaakte problemen met mijn aansluiting. Ik schat hier zo'n 10 tot 12 uur mee bezig geweest te zijn. Mijn uurtarief is 55 euro ex BTW. Waar kan dat ik mijn factuur heen sturen? Bij uitblijven van een serieuze reactie ga ik dit verrekenen met jullie facturen.

Schadevergoeding van 550 euro ex BTW uit betalen.

Ton Odijk
    Opgelost? Ja, als de afspraak wordt nagekomen. Maar ik krijg een mail dat ze geen schade kunnen vegeoden. Dus ook de wet kennen ze niet. Zie hier, bijvoorbeeld: Daarvoor dien ik BEN in gebreke te stellen, wat ik bij deze doe, en ook per mail heb gedaan.
    Lees dit maar eens, bijvoorbeeld:
    Ton Odijk
    sorry voor de typefout. Dat krijg je ervan wanneer je iemand kwaad maakt
    BEN
    Hallo Ton,

Zoals eerder aangegeven heb ik alles in mijn macht gedaan om je te helpen. Helaas komen wij niet verder. Om die reden zal ik verder niet meer inhoudelijk op je klachten reageren.

Ben

Ton Odijk
Schadevergoeding: geld of een product

Ook een klacht indienen over BEN?