Klacht BEN: Tijd is geld, ik ben veel tijd kwijt door Ben dus ikwil geld zien.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 251346
Gebruiker
Ton Odijk
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Veel tijd kwijt door geblunder van Ben. Ik heb vele uren moeten besteden aan het oplossen van door jullie veroorzaakte problemen met mijn aansluiting. Ik schat hier zo'n 10 tot 12 uur mee bezig geweest te zijn. Mijn uurtarief is 55 euro ex BTW. Waar kan dat ik mijn factuur heen sturen? Bij uitblijven van een serieuze reactie ga ik dit verrekenen met jullie facturen.

De oplossing

Schadevergoeding van 550 euro ex BTW uit betalen.

3 reacties

  1. Auteur
    Ton Odijk
    Datum
    Opgelost? Ja, als de afspraak wordt nagekomen. Maar ik krijg een mail dat ze geen schade kunnen vegeoden. Dus ook de wet kennen ze niet. Zie hier, bijvoorbeeld: Daarvoor dien ik BEN in gebreke te stellen, wat ik bij deze doe, en ook per mail heb gedaan.
    Lees dit maar eens, bijvoorbeeld:
    http://www.rechtvoorbedrijven.nl/schadevergoeding-bij-wanprestatie-van-leverancier-of-klant/
  2. Auteur
    Ton Odijk
    Datum
    sorry voor de typefout. Dat krijg je ervan wanneer je iemand kwaad maakt
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo Ton,

    Zoals eerder aangegeven heb ik alles in mijn macht gedaan om je te helpen. Helaas komen wij niet verder. Om die reden zal ik verder niet meer inhoudelijk op je klachten reageren.

    Met vriendelijke groet,
    Ben

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ton Odijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Schadevergoeding: geld of een product
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen