Klacht BEN: Toezegging tegemoet koming ergernis

Klachtnummer
# 81618
Gebruiker
diepwotter
Datum
2 reacties

Details

Klacht

De klachtenafdeling van BEN heeft mij toegezegd een maand korting te geven, niet berekenen van een maand abbonnements kosten.
Hetgeen tot op heden niet gebeurd is dit is wederom een klacht welke in het oneindige rijtje van de provider BEN past.
Niet terug bellen klachten afdeling, gniffelen en lachend zeggen dat ze me niet verstaan.
Mij terug laten bellen omdat ze de verbinding verbreken etc etc
Voor de goede orde ben goede "klant" goed van betalen maar word behandelt als een schoffie.
Wat gaan we aan die maand betaling doen scheelt mij in ieder geval 1 maand rib geld!!!!

Gewenste oplossing

maand restitutie

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste heer Veen,
    Vandaag heb ik u bericht gestuurd via e-mail.Mocht u na het lezen van mijn bericht nog vragen hebben, verzoek ik u vriendelijk contact op te nemen met de klantenservice.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    De vergoeding is verwerkt.

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen