Klacht BEN: Totaal nergens bereikbaar!!

MEC

Ik heb nu al meer als 1,5 jaar een abonnement bij Ben in het begin had ik heel af en toe geen bereik, maar nu al meer dan 4 maanden totaal nergens meer bereik, zowel me internet als telefoonverbinding werkt niet!
Echt nergens heb ik zowat geen bereik,

Dus wij al meer dan 5 keer gebeld naar Ben klantenservice (elke keer zowat meer dan 15 min wachttijd) dus eindelijk iemand aan de telefoon!
Nou wij de klacht gemeld en elke keer komen ze weer met een nieuwe smoes!
Al veel verschillende keren mails gehad over oplossingen die totaal niet werkte.
Ben zelf heeft ook geconstateerd dat de verbinding hier heel erg slecht is en gewoon ook niet echt werkt!
Maar ze doen er niks aan!

Dus ik ben benieuwd of dit opgelost kan worden!
Ik heb inmiddels al een nieuw abonnement aangeschaft omdat ik bereikbaar moet blijven voor de zaak van me baas, dus het is best wel vervelend als je dan niet bereikbaar bent via deze provider.

Het fijnste zou zijn dat ik van dit abonnement af kan komen zonder extra kosten!
En eventueel een kleine vergoeding voor de 4 maanden dat ik niks aan me abonnement had!

BEN
    Beste klant,

Zojuist heb ik je een bericht toegestuurd naar het bij mij bekende e-mailadres.

Vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
    MEC
    Beste Ben,

Ik heb totaal nog geen mail gekregen!
    Dus ik denk dat jullie het naar het verkeerde mailadres gestuurd hebben.

Dit is het juiste mail adres: mianjanssen@skpnet.nl

Als u hier nogmaals het mailtje zou willen sturen, zou dat heel erg fijn zijn.
    En bijvoorbaad dank.

Janssen
    BEN
    Beste klant,

Zojuist heb ik je een bericht toegestuurd naar het bij mij bekende e-mailadres.

Vriendelijke groet,

Ben

Ook een klacht indienen over BEN?