Opgelost door BEN: TOTALE CHAOS EN ONKUNDE BIJ BEN KLANTENSERVICE!!!

Ching

Op 23-07 abonnement afgesloten via MediaMarkt bij BEN. Hiervoor heb ik een tijdelijke SIM-kaart met mobiel nummer ontvangen, welke: 0641918***. Nooit gebruikt overigens. Nummerportering aangevraagd.
Na onduidelijke mails over wanneer mn nummer werd overgezet heb ik erg vaak gebeld met BEN om meer duidelijk te krijgen, maar door de onhandige operators werd de chaos alleen maar groter. Op 19-08 heb ik een mail ontvangen waarin stond dat mn nummer op 21-9 werd overgezet. Wederom vaak gebeld waarna mij door verwarring en onkunde aan BEN's zijde, een nieuw simkaartje is toegestuurd waar ik nooit om heb gevraagd, maar waar nu wèl een rekening van komt! SCHANDALIG!! Door jullie geklungel lopen er schijnbaar 2 dingen door elkaar welke ik opgelost wil zien!! Ook zullen jullie begrijpen dat ik niet ga betalen voor 2 tel. nrs waarvan ik bij 1 niet eens een aanvraag heb gedaan! Ik zie graag een oplossing, want het heeft nu al lang genoeg geduurd!!!

De oplossing die ik zou willen is dat alle gemaakte fouten door BEN worden rechtgetrokken door BEN. Daarnaast wil ik voor de inmiddels hoog opgelopen kosten en onterechte facturen een compensatie. Er is mij namelijk meer dan eens beloofd door een BEN medewerker notabene dat ik gemaakte onkosten bij BEN kon verhalen. Toen puntje bij paaltje kwam, kon ik fluiten naar deze oplossing. Echt ontzettend klantonvriendelijk en notabene wordt er dus gelogen op uw klantenservice.

BEN
    Beste Suzanne,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik u een bevestigende e-mail toegestuurd.
    Ben
    Ching
    Ik ben binnen een aantal dagen teruggebeld en gelukkig is alles nagezocht en heb ik een mail ontvangen met een goed voorstel.
    Nu nog even wachten op de juiste uitvoering ervan...

Ching

Ook een klacht indienen over BEN?