Opgelost door BEN: Twee mobiele abonnementen

robert

Januari 2015 heb ik een nieuw toestel bij Ben aangeschaft. Deze is ook keurig geleverd. Ik wou mijn oude telefoonnummer houden omdat ik deze al meer dan 10 jaar in mijn bezit heb. Ik had nog de oude simkaart die in de BlackBerry zat en heb toen met Ben gebeld. Zij gaven aan dat het geen enkel probleem was om de oude telefoonnummer te gebruiken. Zij gaven mij het advies om naar een telefoonshop te gaan en daar hebben ze een stukje van mijn sim kaart gesneden zodat hij voor de nieuwe iPhone te gebruiken is.
In november notabene na 11 maand kreeg ik een mail binnen waarin ze mij feliciteerden met het aanvragen van een mobiele bij ben! Ik 19 november met ben gebeld en heb toen een Marcel gesproken ( achternaam mogen ze niet geven) die heeft alles voor mij uitgezocht en verzekerde mij dat ik maar 1 mobiele aansluiting bij ben had. Hij gaf aan dat het bij ben wel vaker gebeurde dat mensen zulke mails binnenkregen. Voor de rest van het verhaal neem contact op

Lees eindelijk eens de klachten die telefonisch zijn ingediend. Lees eindelijk eens de brief die ik naar Ben heb verstuurd. Geef een antwoord op mijn vraag en kom niet met een standaardmail wij beeindigen uw abonnement want daar vraag ik niet om. Ik ben al een aantal jaren klant bij ben en wil ook zodanig behandeld worden.
Ik wil graag een oplossing.

Beste Robert,
    Ik zou graag telefonisch contact met u willen. Kunt u me aangeven wanneer dit u uitkomt? Ik ben maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 uur en 12:00 uur in de mogelijkheid om u te bellen.
    robert
    U kunt mij donderdag bellen als ik niet direct opneem ben ik met klanten bezig en dan kan ik u binnen 10 minuten terugbellen
    Beste Robert,
    Ik zal u nu proberen te bellen. U kunt mij helaas niet terugbellen. Wanneer ik u niet kan bereiken, zal ik het later nog eens proberen.
    robert
    Helaas ben ik maar 1 keer gebeld en heb ook vrijdag niets van u mogen vernemen. Nogmaals ik wil een oplossing voor de deze situatie. Dezelfde klachten heb ik 1 februari ook rechtstreeks naar ben gemaild waarom wordt daar geen reactie op gegeven?
    Beste Robert,
    Zojuist heb ik weer geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas werd mijn oproep niet beantwoord. Ik zal het morgen nog eens proberen.
    robert
    Ik werk overdag en ik heb gezien dat er smiddags 1 keer gebeld is met een onbekend nummer. Ik heb smiddags tussen half 1 en 1 uur pauze dan kunt u mij bereiken. Tevens ben ik op donderdag beter te bereiken. Als u met mij een vrij nauwkeurig tijdstip kunt afspreken dan kan ik misschien het kantoor even dicht doen.
    Beste Robert,
    Ik zal u maandag 15 februari om 14:00 uur bellen. Wanneer u dit niet uitkomt hoor ik dat graag van u.
    robert
    14:00 lukt mij niet zoals eerder aangegeven kunt u mij bellen tussen 12:30 en 13:00 en donderdag de hele dag. Kunt u bijvoorbeeld een keer voor 09:00 of een keer naar 18:00 bellen?
    Beste Robert,
    Ik zal u vandaag om 18:00 uur bellen. Tussen 12:30 uur en 13:00 uur gaat mij helaas niet lukken.
    robert
    Helaas ik wacht al sinds 18:00 uur op het telefoontje van Ben waarschijnlijk leven ze in een andere tijdzone want tot heden is er nog steeds niet gebeld. Dit is de zoveelste keer dat ze niet of niet goed op mijn klacht reageren. Brieven worden niet beantwoord. GAAN jullie zo met betalende klanten om? Het lijkt wel dat jullie me zo snel mogelijk bij Ben weg willen hebben.
    Het is inmiddels al 2100 uur
    robert
    Vandaag om 1.15 maar weer eens gebeld met de klantenservice van ben. Gisteravond de hele avond gewacht op het beloofde telefoontje die helaas niet kwam. De man die me te woord heeft gestaan ( ik was best pissig) gaf toe dat zulke dingen niet mogen. Hij zag wie de klacht in behandeling had ( een mevrouw) namrn mocht hij niet noemen en hij zou haar aan het jasje trekken. Er werd plechtig beloofd om precies 18:00 belt ze u op. Nu is het al 18:45 en je raad het al niets gehoord van ben pffffffffff
    robert
    het is nu 2100 en WEER geen telefoontje van ben ondanks de toezegging dat ik om 18:00 gebeld zou worden. Ik maak hieruit op dat jullie TOTAAL niets doen om een klant te woord te staan. Ik ben sinds november bezig en heb nog steeds geen fatsoenlijk antwoord mogen ontvangen. Ik verlang nu van de directie van BEN een verklaring waarom jullie TOTAAL niet jullie afspraken nakomen. Ik wil niet meer door een telefoniste gebeld worden maar door een leidinggevende
    Ik ben het nu SPUUGZAT
    Beste Robert,
    U zult morgenmiddag gebeld worden.
    robert
    17 februari omdat ben gisteravond mij weer niet gebeld heeft heb ik vanochtend 09:00 ben maar weer gebeld ik kreeg een aardige meneer van de helpdesk aan de telefoon die navraag heeft gedaan en vertelde mij wij hebben uw telefoonnummer niet!!!!!!!! vandaar dat ze me niet konden bereiken. Ik nogmaals uitgelegd dat ik al mijn gegevens al tig keer bij ben heb achtergelaten en dat dit onzin is.
    robert
    w kwamen er niet uit en ik heb opgehangen. Om 1130 kreeg ik een mail binnen u heeft u nota niet betaald en wij gaan u afsluiten op dat moment behoorlijk kwaad naar ben gebeld nogmaals gezegd dat ik in november al bezwaar heb ingediend en dat ik tot op heden geen reactie heb mogen ontvangen. Ook gezegd dat ik twee avonden op een telefoontje van ben heb gewacht maar dat hij niet kwam. De mevrouw vertelde mij dat ze na 17:00 gesloten zijn !!!!!!!!
    robert
    Dus ze konden me nooit om 18:00 bellen ik was toen behoorlijk flauw. De lijn werd in dat gesprek ook plotseling verbroken. Een half uur later belde ik weer en een andere mevrouw keek alles na en ze beloofde mij dat de mevrouw die ik hiervoor had gesproken me tussen 1 en half 2 weer zou bellen. ( ik had het idee dat zij er iets aan wou doen. Om 3 uur nog weer geen telefoontje van ben gehad. Dus weer de telefoon gepakt en met ben gebeld.
    robert
    ik kreeg weer een mevrouw aan de telefoon die me niet kon doorverbinden met de collega die ik ochtends heb gesproken en mij tussen 1 en half 2 zou terugbellen. Zij kon wel zien dat ze de klacht had doorgespeeld naar het hoofdkantoor en dat deze bij mij er op terug zou komen. Ik hoop en bid dat Ben mijn klacht eindelijk serieus neemt. Ik heb het gevoel dat ik in een soort slecht b film of bananesplit ben beland. Dit speelt 3 maand !!!! Kom alstublieft met een voorstel of oplossing!!!!!
    Beste Robert,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik u een bevestigende e-mail gestuurd.
    robert
    De communicatie verliep HEEEEEEEEL stroef met ben. Vooral op het gebied van terugbellen. De oplossing die ze mij heeft aangeboden is beter dan ik heb verwacht of gewild. Ik wou alleen mijn mobiele nummer houden met een nieuw twee jaars contract nu heb ik mijn oude nummer behouden met een 1 jaars contract. De uiteindelijke oplossing verdiend een PLUIM. 1 tip voor ben communiceer beter met je klanten en kom afspraken na dat voorkomt veel ergernis.

Ook een klacht indienen over BEN?