Opgelost door BEN: Uiterst late melding overschrijding datalimiet met 424Mb bij Ben

dubro

Nadat het datalimiet overschreden is met 424Mb, totale kosten €43,11 pas een melding gekregen van Ben dat ik over mijn bundel van 500Mb heen was. Dit wil zeggen dat Ben pas een melding geeft als je bijna het dubbele hebt verbruikt als in je bundel. Telefonisch contact gehad met de klantenservice en aangegeven dat ze nalatig zijn geweest. Helaas geen enkele tegemoetkoming van hun zijde, eigen schuld, dikke bult. Ik kan me dan ook niet verenigen met dit antwoord.Op de site van Ben staat het volgend omtrent dataverbruik: Wanneer je geregeld gebruik maakt van internet op je mobiele telefoon, is het verstandig om een extra internet bundel aan je abonnement toe te voegen. Bij Ben kun je een internetbundel van 200 MB tot 1,5 GB afsluiten. Voor welke bundel je kiest is afhankelijk van de hoeveelheid data die je denkt te gaan gebruiken. Je ontvangt een sms wanneer je 80% van je internetbundel hebt verbruikt en bij 100% een sms en een e-mail. Je hebt dan de keus om minder data te verbruiken

Gezien het feit dat Ben in gebreke is gebleven t.a.v. het tijdig aangeven van het bereiken van de datalimiet zoals gesteld in de vragen op de site van Ben volledige kwijtschelding van de kosten voor de overschrijding van het datalimiet.

BEN
    Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad. Ik heb dit gesprek per e-mail bevestigd.
    Ben klachtenservice
    Mevr. D. Groeneveld
    dubro
    Na overleg met mevrouw Groeneveld duidelijke afspraken gemaakt met wederzijds goedkeuren. Overleg was duidelijk en constructief, jammer dat het op deze wijze moest. Bij de klantenservice zowel telefonisch als via de mail kreeg ik geen voet aan de grond. Korte termijn alles opgelost.

dubro

Ook een klacht indienen over BEN?