Klacht BEN: Van kastje naar muur gestuurd ivm 3555

Klachtnummer
# 311560
Gebruiker
Avrh
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Er wordt extra kosten belast voor sms dienst 3555. Ik heb mij hiervoor niet aangemeld en weet niet eens wat dit is .

Klantenservice BEN rade me aan om stop te sms-sen maar dat werkt niet. Krijg appje terug U heeft geen abonnementen bij 3555.
Toen rade ze me www.payinfo.nl aan,, maar payinfo werkt niet met Ben, die sturen me weer terug naar klantenservice van Ben.

De oplossing

Ik wil dat de koste van 3555 stopt en mijn kosten wil ik graag vergoed krijgen.

9 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Goedemorgen Annelies,

    Ik heb een e-mail gestuurd naar het bij Ben bekende e-mailadres.

    De groeten van Ben.
  2. Auteur
    Avrh
    Datum

    Hallo,
    Het bekende e-mailadres kon ik niet meer in, sinds gisteren weer wel. Dus ik ga vandaag een reactie terug sturen naar Ben.
    Annelies
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Goedemorgen Annelies,

    Ik zie je reactie graag tegemoet.

    De groeten van Ben.
  4. Auteur
    Avrh
    Datum
    Goedemorgen,

    Ik heb u 14-7 een mail gestuurd.
    Wacht op uw antwoord.

    Groeten Annelies
  5. Auteur
    BEN
    Datum
    Goedemorgen Annelies,

    Ik heb je gisteren een e-mail gestuurd.

    De groeten van Ben.
  6. Auteur
    Avrh
    Datum
    Momenteel is Ben aan het uitzoeken hoe ik aan die smsjes van 3555 kom.

    Antwoord op mijn vraag hoe ik van de betaalde sms dienst afkom en andere vragen wordt geen antwoord op gegeven. Men reageert daar gewoon niet op, heel irritant.

    Wordt vervolgd.

    Gr Annelies
  7. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Annelies,

    Ik heb je een e-mail gestuurd.

    De groeten van Ben.
  8. Auteur
    BEN
    Datum
    Goedemorgen Annelies,

    Ik heb je een e-mail gestuurd.

    De groeten van Ben.
  9. Auteur
    Avrh
    Datum

    Dank je wel Ben dat we er uiteindelijk samen zijn uitgekomen.
    Groeten Annelies

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen