Klacht BEN: Vaste klant en nu geen nieuw abonnement door 8 jaar oude experian registratie

Kishiii

Ik ben al sinds 2009 klant bij Ben met een sim-only abonnement. Nu ging mijn telefoon stuk en wilde ik een nieuwe telefoon met abonnement aanvragen bij Ben. Helaas kreeg ik te horen dat ik een registratie had bij experian en daarom geen abonnement meer af kon sluiten. Ik vond dit zeer vreemd, want ik heb nooit betalingsachterstanden gehad. Ik heb de informatie op advies van een medewerker opgevraagd bij experian, waarin stond dat er een registratie staat van 8! jaar geleden was, van toen ik net drie maanden 18 was geworden. Mijn vader kon zijn rekeningen niet betalen op dat moment en een incassobureau heeft toen heel slim bedacht om de verhaling van mijn studiekosten gelijk op mijn naam te zetten. Mijn vader heeft deze rekening uiteindelijk toch betaald. Ik heb mijn verhaal bij Ben gedaan, maar zij willen mij niet accepteren als klant voor een nieuwe abonnement. Ondanks het feit dat de registratie minstens 8 jaar geleden is en er geen verdere registraties op staan. Dit vind ik vreemd,

De acceptatie als klant en verwijdering van mijn experian registratie bij Ben

BEN
    Het verzoek de aanvraag toch door te zetten is akkoord bevonden. De klant is inmiddels per e-mail geinformeerd. Zodra de aanmelding handmatig is doorgezet, zal mevrouw hierover bericht ontvangen. De klacht is hiermee afgehandeld
    Kishiii
    Bedankt, maar toch jammer dat ik deze klacht niet telefonisch, na vele malen met de ''klantenservice' bellen niet opgelost kreeg zonder tussenkomst van een medium als dit.

Ook een klacht indienen over BEN?