Klacht BEN: Veel betalen buiten de bundel

Klachtnummer
# 129756
Gebruiker
Corrinede vos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb nu al twee keer veel moeten betalen buiten mijn bundel, zonder dat ik hier ook maar een sms of mail van heb gehad. Ik ben het hier niet mee eens. En wil mijn geld buiten de bundel van de maand Mei en aankomende afschrijving niet betalen.

De oplossing

Het geld van de maand Mei teruggestort, wat ik buiten de bundel heb gebruikt. En de aankomende afschrijving ook niet betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Corrine,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen