Opgelost door BEN: VEEL te hoge rekening en foutieve facturen

veronique

30 september 2013 ben ik een contract aangegaan met BEN. Half september 2015 heb ik hem verlengt met een nieuw contract (gedateerd op 16 september 2015) omdat we nooit problemen hebben gehad met de facturen. Sinds het nieuwe contract krijg ik bizar hoge kosten in rekening gebracht: ipv de afgesproken 15 euro per maand betaalde ik over oktober 43,34 euro en over november maar liefst 64,74 euro. En blijft Ben bij hoog en laag beweren dat mijn nieuwe contract in november pas is ingegaan. Na diversen mailtjes gestuurd te hebben hierover met uiterst onbevredigende antwoorden heb ik met BEN gebeld. Ik heb een uur met de beste man gesproken met de toezegging dat het 'rechtgetrokken' zou worden. Gisteren krijg ik helaas weer een bericht dat ik ;wat de ingangsdatum ongelijk heb (terwijl ik het contract met de goede datum hier als bewijs heb liggen) en over de belachelijk hoge andere kosten zwijgt ze in alle talen! Ik ben uiterst teleurgesteld en heb alle vertrouwen in BEN verloren.

Aangezien ik het vertrouwen in BEN volledig kwijt ben geraakt wil ik vernietiging van de overeenkomst wegens oneerlijke handelspraktijk en dwaling. In afwachting op een bevestiging zal ik de telefoon retour sturen.

Beste Veronique,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    veronique
    Heel aardig dat jullie tegemoet willen komenmet 17,50 retour!
    Maar daarmee is ons probleem bij lange na niet opgelost! Ik blijf het heel vreemd vinden dat ik vanaf 1 oktober gebruik kan maken van de nieuwe telefoon mét het nieuwe contract(bewijs aanwezig) en vervolgens nú hoor dat hij pas 1november ingaat (...volgens mij missen we een paar weken...) om nog maar te zwijgen over de abnormale data verbruik tarieven! Als ik slaap boven mijn wifi ,mét de tel uit, incl; alleen updaten met wifi....
    veronique
    Ik wordt opgelicht. Mijn wens is om dit contract op te heffen vanwege oneerlijke handelspraktijken en dwaling.
    Beste Veronique,
    Ik heb uw e-mail ontvangen. Ik had u echter gevraagd een kopie van uw contract te sturen. Deze heeft u niet bijgevoegd. Zou u dit alsnog willen doen?
    Beste Veronique,
    Er is een reactie op uw e-mail naar u verzonden.
    veronique
    Er is NU AL 377 mb verbruikt met nog 27 resterende dagen....WAT GODSONMOGELIJK IS!!!! Mij rest nu alleen maar een keuze van: OF procederen OF afkopen!!! SCHANDALIGE OPLICHTERIJ!!!!
    Beste Veronique,
    Heeft u inmiddels al in uw toestel gekeken naar het verbruik?
    veronique
    Natuurlijk heb ik en vele andere mensen met mij al heel vaak gekeken en veel geprobeerd in en met mijn telefoon om te kijken of er op die manier een oplossing is te vinden. Zelfs T-Mobile was zo vriendelijk om mee te kijken. Daar ligt het probleem dus niet!
    Beste Veronique,
    Geeft uw toestel ook aan dat u 377 MB heeft verbruikt?
    veronique
    Er zit waarschijnlijk iets heel vreemds in het toestel de huawei p8 lite waardoor hij absurt veel MB's verbruikt die niemand kan corrigeren. Dus deze hebben we nu verkocht aan iemand die alleen belt met de telefoon. Aangezien ik met de nieuwe telefoon niets anders heb gebruikt dan met mijn oude Iphone heb ik die dus maar weer in gebruik genomen in de hoop dat die veel te hoge kosten ophouden. Gaat het evengoed nog verder dan koop ik het abonnement maar af voordat ik nog meer geld kwijt ben.
    Beste Veronique,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    veronique
    Ik ben heel erg blij en content met het genereuze gebaar van de medewerkster van BEN die deze klacht voor ons heeft opgelost.

Ook een klacht indienen over BEN?