Klacht BEN: Verkeerde facturen na nieuw abonement

Annet

Omdat ik in de maanden januari (€35.40) , juli (€35.79) , augustus (€72.67) moest betalen voor onverklaarbaar datagebruik, heb ik in augstus 2015 besloten een nieuw abonnement af te sluiten met Ben internet 500mb+500 mb.
In oktober ( €42.41) en in november (€48.76) moest ik weer betalen voor hoog data gebruik. Bij controle van mijn abonnement op Ik Ben blijkt mijn aonnement niet aangepast.
Op 20 oktober ( met yoeri), 17 november en 18 december 2015 en 7 januari 2016 telefonisch contact gehad met klantenservice Ben. Elke keer wordt beloofd aanpassing van abonnement en teruggave van het teveel betaalde geld.
Op 14 januari 2016 is het geld nog steeds niet overgemaakt en mijn abonnement nog niet aangepast.

Ik wil :
1 Aanpassing van mijn abonnement, wijziging dient in te gaan 01-09-2015
2 Het teveel betaalde geld terugstorten op mijn rekening,
dit geldt voor de maanden oktober 2015 en november 2015
3 Aanpassing van de facturen en teruggave van de onterechte hoge rekeningen door onverklaarbaar hoog data verbruik in de maanden januari, juli en augustus 2015

Annet
    Verzoek nr 1 : abonnement is nog steeds niet gecorrigeerd, staat nog op 17/11/2015, moet zijn 01/09/2015. Opnieuw verzoek dit aan te passen.
    Verzoek nr 2 : er is geen overleg geweest hoe ik mijn teveel betaalde geld terugontvang, inmiddels is de compensatie al in gegaan! Terwijl ik 2x telefonisch een toezegging heb gehad dat ik mijn geld in 1x terug krijg. Ik ga niet accoord met compensatie, ik wil mijn geld deze maand terug ontvangen
    Verzoek nr 3 : geen reactie gehad
    Annet
    Verzoek nr 1 : abonnement is vanavond aangepast na mijn eerste telefoontje met Ben op 20/10/15. Reactie van Ben dat eindatum al aangepast stond is niet correct, vanmiddag Ik Ben gecontroleerd en daar stond startdatum 17/11/2015 en einddatum 16/11/2017
    Verzoek nr 2 : overleg hoe ik MIJN geld terugkrijg. Ik wil geen 6 maanden wachten tot ik mijn geld middels compensatie terug krijg, door een fout van Ben, wat ik op 20 oktober heb aangegeven ruim voor 17/11/15 ( start compensatie)
    Annet
    Verzoek nr 2 : graag overleg hoe ik MIJN geld terugkrijg. Ik wil geen 6 maanden wachten tot ik mijn geld middels compensatie terug krijg, door een fout van Ben, wat ik op 20 oktober heb aangegeven ruim voor 17/11/15 ( start compensatie)
    1 begin/eind datum nieuw abonnement aangepast
    2 In afwachting van de betaling van € 30,10. Dit wordt terug betaald binnen 15 dagen na 28 januari 2016.
    Beste Annet,
    Er is iets mis gegaan met het uitbetalen van de €30,10. Ik heb deze opdracht nu opnieuw uitgevoerd. Helaas is de wachttijd nu weer tien werkdagen. Mijn excuses voor het ongemak.
    Beste Ben,
    Ik had niet anders verwacht. Er wordt steeds van alles beloofd, maar Ben houdt zich niet aan zijn afspraken. Op 20 oktober 2015 mijn eerste telefonische contact met Ben over mijn klacht, vandaag 10 februari 4 telefoongesprekken met Ben en 4 mails van Ben met allerlei beloften verder is het nog steeds niet voledig afgehandeld.
    - nu in afwachting van €30,10 wordt betaald binnen 10 dagen na 10 februari 2016
    Annet
    Totale looptijd klachten afhandeling via klachtenkompas ruim 4 weken.
    Totale looptijd sinds verandering abonnement ruim 5 maanden.
    Heel erg jammer dat klachtenkompas noodzakelijk is om serieus te worden genomen door Ben. Geen vertrouwen meer in Ben.

Annet

Ook een klacht indienen over BEN?