Klacht BEN: verlengen abonnement

Marie-Louise

Op 8 september probeer ik mijn contract, (24 maanden, 40,- per maand) laatste contractdag 8-9-2015, te verlengen naar een goedkoop maandelijks opzegbaar abonnement via ïk BEN. Dat lukt niet, mijn keuze zit er niet bij. Ik neem contact op met de klantenservice en aldaar wordt verteld (8 september 14.11u) dat ik pas woensdag 9 september mijn abonnement kan wijzigen via "ik BEN' omdat het contract dan pas is afgelopen. Met mijn wensen (zie boven) kom ik dan op 8,- per maand. Op 9 september probeer ik, naar het advies, mijn abonnement te wijzigen echter zonder succes. Ik kan alleen verlengen naar een 24 maanden abonnement en dat wil ik niet. Het is na 17.00u en de klantenservice is dicht.
10-09 klantenservice gebeld:
1. maandelijks opzegbaar onmogelijk via IK BEN
2. 8,- is 10,- geworden
3. tot 1 oktober betaal ik 40,-!! Het aantal MB kan wel alvast worden aangepast miv vandaag (van 500 MB naar 200MB+3003G)!!

Maandelijks opzegbaar abonnement voor 8,- per maand, ingaande per 9 september 2015.
Geen enkele dag abonnement betalen van 40,- per maand

BEN
    Beste klant,

Zojuist heb ik je een bericht toegestuur naar het bij mij bekende e-mailadres.

Vriendelijke groet,
    Ben Klantenservice
    Marie-Louise
    Het voorstel is niet anders dan telefonisch aan mij doorgegeven. Dit betekent dat ik WEL tot 1 oktober de hoge abonnementskosten betaal. Hiermee blijf ik het oneens.
    BEN
    Beste klant,

Zojuist heb ik je een bericht toegestuur naar het bij mij bekende e-mailadres.

Vriendelijke groet,
    Ben Klantenservice
    Marie-Louise
    BEN geeft geen voorstel tot afhandeling van de klacht. Sturen standaard reactie dat dit de regels zijn. Ook geen andere optie te communiceren over de klacht dan via klachtenkompas

Marie-Louise

Ook een klacht indienen over BEN?