Klacht BEN: verlengen abonnement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 127930
Gebruiker
Marie-Louise
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 8 september probeer ik mijn contract, (24 maanden, 40,- per maand) laatste contractdag 8-9-2015, te verlengen naar een goedkoop maandelijks opzegbaar abonnement via ïk BEN. Dat lukt niet, mijn keuze zit er niet bij. Ik neem contact op met de klantenservice en aldaar wordt verteld (8 september 14.11u) dat ik pas woensdag 9 september mijn abonnement kan wijzigen via "ik BEN' omdat het contract dan pas is afgelopen. Met mijn wensen (zie boven) kom ik dan op 8,- per maand. Op 9 september probeer ik, naar het advies, mijn abonnement te wijzigen echter zonder succes. Ik kan alleen verlengen naar een 24 maanden abonnement en dat wil ik niet. Het is na 17.00u en de klantenservice is dicht.
10-09 klantenservice gebeld:
1. maandelijks opzegbaar onmogelijk via IK BEN
2. 8,- is 10,- geworden
3. tot 1 oktober betaal ik 40,-!! Het aantal MB kan wel alvast worden aangepast miv vandaag (van 500 MB naar 200MB+3003G)!!


De oplossing

Maandelijks opzegbaar abonnement voor 8,- per maand, ingaande per 9 september 2015.
Geen enkele dag abonnement betalen van 40,- per maand

4 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,

    Zojuist heb ik je een bericht toegestuur naar het bij mij bekende e-mailadres.



    Vriendelijke groet,
    Ben Klantenservice
  2. Auteur
    Marie-Louise
    Datum
    Het voorstel is niet anders dan telefonisch aan mij doorgegeven. Dit betekent dat ik WEL tot 1 oktober de hoge abonnementskosten betaal. Hiermee blijf ik het oneens.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,

    Zojuist heb ik je een bericht toegestuur naar het bij mij bekende e-mailadres.



    Vriendelijke groet,
    Ben Klantenservice
  4. Auteur
    Marie-Louise
    Datum
    BEN geeft geen voorstel tot afhandeling van de klacht. Sturen standaard reactie dat dit de regels zijn. Ook geen andere optie te communiceren over de klacht dan via klachtenkompas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marie-Louise
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen