Opgelost door BEN: Verlenging abonnement onmogelijk

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 262646
Gebruiker
Inge Witte
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij zijn al zeker 13 jaar klant van Ben, jarenlang SIM-only en nu sinds 2 jaar heb ik een abonnement met toestel. Nu mag ik sinds 1 mei verlengen en een nieuw toestel daarbij kiezen, maar dat lukt maar niet. Per 1 mei moet bij een toestel duurder dan 250 euro eerst een BKR check gedaan worden en door een systeemfout bij Ben krijg ik steeds een afwijzing terwijl daar geen enkele reden voor is. Het gaat overigens om een toestel van 12 euro per maand. Ik heb vorige week met ze gebeld, excuses gekregen en zelfs een kaartje met excuses per post. Ik werd 's avonds door een medewerker gebeld die de bestelling voor mij zou plaatsen, echter het lukte hem ook niet....de volgende dag zou ik weer gebeld worden maar ontving in plaats daarvan een smsje dat de fout was opgelost en ik zelf via de site en mijn inlog kon verlengen. In datzelfde smsje stond dat als de fout hersteld was ik gebeld zou worden....heel vreemd! Ik probeer al een week lang meerder keren per dag mijn abo te verlengen, maar helaas. Dit is toch te gek voor woorden: IK WIL WEER 2 JAAR KLANT BLIJVEN, MAAR DAT MAG/KAN NIET.....Ik hoor verder niets meer van ze, ook niet via Facebook. Ben ik echt de enige met dit probleem? Ik denk dat overstappen naar een andere provider de enige oplossing is. Jammer hoor, ben eigenlijk altijd tevreden geweest. Overigens hebben mijn man en dochter ook een abo bij Ben. Ben heel benieuwd hoe dit binnenkort met verlengen gaat!!??

De oplossing

Simpel: verlenging van mijn abonnement met toestel!

1 reactie

  1. Auteur
    Inge Witte
    Datum
    Wellicht heb ik het probleem zojuist zelf opgelost door andere bedragen in te vullen t.b.v. de BKR check. Bij woonlasten had ik steeds 0 ingevuld, omdat we hypotheekvrij zijn en ook geen huur betalen en nu ik daar 10 heb ingevuld pakt het systeem het wel. Toeval of....??? Ik zou zeggen, Ben doe er je voordeel mee!! Uiteraard ben ik pas helemaal tevreden als het toestel bezorgd is. Ik juich nog niet te vroeg.....!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Inge Witte
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over BEN?