Klacht BEN: Verlenging contract

Fred75

Heb eind januari een verlenging gedaan met een nieuw contract met nieuw toestel Huawei P8 Lite p.m voor 13,50 euro met 100 min/sms + 1000 mb.
Het toestel had ik nog niet zo lang toen merkte ik al dat de accu niet in orde was waardoor ik het toestel meerdere keren p.d moest opladen. Uiteindelijk heb ik contact gezocht met Ben en deze situatie uitgelegd. Het toestel mocht retour gestuurd worden kreeg daarover een mail waar het naar toe moest en eerst afgeleverd moest worden bij post.nl. Heb ik vervolgens allemaal gedaan. Kreeg gisteren een mail van Dynafix en daarna weer contact gezocht om verder te gaan met de verlenging. Alleen nu was het contract met dezelfde toestel 8,00 euro p.m met een eenmalig bedrag van 159,14!! Dus hun gaan niet verder met het contract wat ik had gehad in Januari (2016) Als het mobiel goed was had ik toch gewoon mijn verlenging gehouden en heb nooit extra bij moeten betalen. Nu is mijn definitieve besluit ik ga stoppen bij Ben slechte service verlening etc

Niks is inmiddels in afhandeling om definitief te gaan stoppen. Het nummer van jullie is een 0900 nummer en is 35 cent per gesprek heb een ander nummer gevonden op google.
Een alternatieve klantenservice nummer met dezelfde opties en dat voor een lokaal tarief!!! Eind datum contract is 17 April A.S!!!!

BEN
    Beste Ferdinand,
    Sinds kort bied ik eenmalige toestelbetaling aan. Deze optie is uiteraard niet verplicht. Wanneer u het toestel kiest op mijn website en naar beneden scrollt, kunt u zien dat u de optie heeft om €0,00 van te voren te betalen voor het toestel.

Mocht u alsnog willen opzeggen, dan bent u uiteraard vrij om te gaan.

Ben
    Fred75
    Nee sorry ik heb echt besloten om te stoppen bij jullie. Vorig jaar is er ook al veel heisa geweest. Wat ik al zei als het toestel geen problemen had was mijn nieuwe contract van eind januari 2016 gewoon door gegaan en was deze problemen er niet. Maar jullie brengen zelf de veranderingen op jullie website. 100 min/sms + 1000mb was in januari 13,50 p.m zonder toestelbetaling. En nu 10,50 met 159,14 euro toestelbetaling!!!
    BEN
    Beste Ferdinand,
    Ik vind het natuurlijk jammer om te horen dat je je abonnement toch wilt opzeggen, maar zoals beloofd ben je vrij om te gaan.
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?