Klacht BEN: Voicemail BEN

diepwotter

Na een half jaar verzocht te hebben om de voice mail eraf te halen komt nu het aapje van ben uit de mouw!!! Ben kan de voice mail er niet afhalen nl. na een half jaar aan het lijntje te houden te zijn gehouden blijkt het volgende!
A de voice mail is er nog nooit afgehaald !!!
B Ze zeggen van wel is echter niet zo blijkt nu achteraf.
C als ze de voice mail eraf halen hetgeen na denk minimaal 20 klachten eraf halen schiet het nummer in gesprek.
D met andere woorden gaat de ringtoon nog geen 30 seconden over waarna in gesprek.
E had mij dit meteen gezegd en zeg het ook aan andere "cliënten" scheelt een hoop klachten en ergernis.
F geeft wel de incompetentie van de provider BEN aan en spreekt het voort hetgeen ik doe. !!!

Beëindiging contract of de voice mail eraf en de ringtoon langer over laten gaan dan max 30 seconden !!!!

BEN
    Beste heer Veen,
    Vandaag heb ik u bericht gestuurd via e-mail.Mocht u na het lezen van mijn bericht nog vragen hebben, verzoek ik u vriendelijk contact op te nemen met de klantenservice.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
    BEN
    Wij hebben geen reactie meer ontvangen van de klant en zullen daarom deze klacht sluiten

Ook een klacht indienen over BEN?