Opgelost door BEN: Waardeloze klachtenafhandeling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 131530
Gebruiker
Spook sms 3555
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Sinds 21-2-2015 spook sms-en (3555). Ze staan wel op de factuur, komen niet op mijn toestel. Te laat ontdekt vanwege verblijf in het buitenland, waardoor pas gemeld 24-6-2015. (Waarom waarschuwde Ben niet een keer??). Ben beloofde de dienst met onmiddellijke ingang te stoppen. Ik kan het zelf niet controleren (App werkt niet!), zodat rekening pas ruim een maand na gebruik zichtbaar is. Op 27-8 nog steeds spook sms-en. Opnieuw gebeld naar de klantenserv. Op dezelfde dag kreeg ik van de Consumentenbond een website, waar ik de dienst zou kunnen stoppen! Ben gaf aan, dat ik me inderdaad niet zelf had aangemeld en dat hij daarom uit coulance € 100 zou verrekenen. Dit gebeurde niet. Het onterechte bedrag was ondertussen opgelopen tot €372.Weer geklaagd en toen kwam de reactie van Ben, dat hij een fout had gemaakt, ik me wel zou hebben aangemeld en dat ik niets terugkreeg. Nog steeds kan ik niet zien of het nu gestopt is. Ik meld deze klacht ook aan de Geschillencomm. en de Cons. Bond.

De oplossing

Ik verlang van Ben, dat hij serieus ingaat op mijn klacht en ZEKER MINSTENS de kosten van deze ongevraagde Sms-dienst vergoedt voor het bedrag van na de eerste melding (24-6-2015) ad €156,-

5 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Arjen,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik u een bevestigende e-mail verstuurd.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Spook sms 3555
    Datum
    De betaling is niet voledig afgehandeld.
  3. Auteur
    Spook sms 3555
    Datum
    Van Ben € 108,- ontvangen op 9-10. Daarin was geen rekening gehouden met de maand september (€ 48,-). Na tel. contact hierover is beloofd dat er totaal € 165,- overgemaakt zou worden, maar die tweede portie kon iets later komen. Ik wacht nog steeds op de rest.
  4. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Arjen,
    Zojuist hebben we telefonisch contac gehad. Donderdag ochtend om 11:00 uur zal ik u nogmaals bellen.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  5. Auteur
    Spook sms 3555
    Datum
    Afgehandeld naar tevredenheid

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Spook sms 3555
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen