Opgelost door BEN: Waardeloze klachtenafhandeling

Spook sms 3555

Sinds 21-2-2015 spook sms-en (3555). Ze staan wel op de factuur, komen niet op mijn toestel. Te laat ontdekt vanwege verblijf in het buitenland, waardoor pas gemeld 24-6-2015. (Waarom waarschuwde Ben niet een keer??). Ben beloofde de dienst met onmiddellijke ingang te stoppen. Ik kan het zelf niet controleren (App werkt niet!), zodat rekening pas ruim een maand na gebruik zichtbaar is. Op 27-8 nog steeds spook sms-en. Opnieuw gebeld naar de klantenserv. Op dezelfde dag kreeg ik van de Consumentenbond een website, waar ik de dienst zou kunnen stoppen! Ben gaf aan, dat ik me inderdaad niet zelf had aangemeld en dat hij daarom uit coulance € 100 zou verrekenen. Dit gebeurde niet. Het onterechte bedrag was ondertussen opgelopen tot €372.Weer geklaagd en toen kwam de reactie van Ben, dat hij een fout had gemaakt, ik me wel zou hebben aangemeld en dat ik niets terugkreeg. Nog steeds kan ik niet zien of het nu gestopt is. Ik meld deze klacht ook aan de Geschillencomm. en de Cons. Bond.

Ik verlang van Ben, dat hij serieus ingaat op mijn klacht en ZEKER MINSTENS de kosten van deze ongevraagde Sms-dienst vergoedt voor het bedrag van na de eerste melding (24-6-2015) ad €156,-

BEN
    Beste Arjen,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik u een bevestigende e-mail verstuurd.
    Ben
    Spook sms 3555
    De betaling is niet voledig afgehandeld.
    Spook sms 3555
    Van Ben € 108,- ontvangen op 9-10. Daarin was geen rekening gehouden met de maand september (€ 48,-). Na tel. contact hierover is beloofd dat er totaal € 165,- overgemaakt zou worden, maar die tweede portie kon iets later komen. Ik wacht nog steeds op de rest.
    BEN
    Beste Arjen,
    Zojuist hebben we telefonisch contac gehad. Donderdag ochtend om 11:00 uur zal ik u nogmaals bellen.
    Ben
    Afgehandeld naar tevredenheid

Spook sms 3555

Ook een klacht indienen over BEN?