Klacht BEN: Waardeloze klantvriendelijkheid

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 169089
Gebruiker
Aukejan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ben nu sinds vorige maand eindelijk overgestapt op een andere provider maar nu krijg ik nog twee hoge facturen die ik moet betalen. Terwijl ik kosteloos mocht overstappen omdat ik geen goede verbinding had met jullie netwerk. Maar jullie klantenservice is waardeloos en word constant van het kastje naar de muur gestuurd en niks kan geregeld worden. Word er niet goed van ben nu al maanden bezig en ik vind het oneerlijk dat ik nu nog twee facturen moet betalen terwijl ik genoeg kosten aan jullie heb gehad doordat ik mijn toestel constant op moest sturen en ik vervolgens en ik vervolgens eerst zelf een toestel moest kopen omdat ik anders helemaal niet bereikbaar was geweest.
Ik heb op 26 maart een mail gekregen dat ik na 5 werkdagen kosteloos kon overstappen maar dat kon dus niet want moest eerst van alles terug sturen voordat dat kon dus het loopt daar bij jullie allemaal langs elkaar heen en daar zijn wij als klanten constant de dupe van!!
zie jullie oplossing graag tegemoet

De oplossing

Dat de facturen worden kwijtgescholden omdat ik nu al maanden bezig ben om tot een oplossing te komen en ik constant van het kastje naar de muur word gestuurd

En de klantenservice gewoon waardeloos is!!!

2 reacties

  1. Auteur
    Aukejan
    Datum
    Ze kunnen niks voor me betekenen en ik moet de facturen gewoon betalen. Ben er wel klaar mee en wil het afsluiten dus ga ze gewoon betalen. Maar voor mij nooit weer BEN!!!!
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Auke,
    Ik heb je een e-mail toegestuurd naar aanleiding van ons telefoongesprek.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aukejan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen