Opgelost door BEN: waarom reageert BEN niet op de mail ?

gerard e

Ik heb nu 3 keer een vraag verstuurd via het formulier op de site van ben. Waarom wordt er op vragen niet gereageerd ? Ik heb 2 maal voor me dochter een vraag gesteld via de site ook deze vragen zijn onbeantwoord gebleven. Via de telefoon kreeg ze uiteindelijk een oplossing maar niet voor 0,35 cent per gesprek. T-mobile berekent gewoon per minuut dat gesprek af ???? We zijn dus ruim 1 euro kwijt . Een antwoord waarom nummerbehoud is mislukt hebben we echter nog steeds niet. Waarom beantwoord BEN zijn mail niet correct ?

Antwoord op de vraag welke datum voor nummerbehoud noodzakelijk is zodat het daadwerkelijk lukt. Op de site van BEN staat te lezen QUOTE Let op: zorg ervoor dat het nummer dat je wilt behouden actief is tot op de datum dat je nummer kan worden omgezet. END QUOTE om vervolgens bij de veel gestelde vragen de volgende tekst te vinden QUOTE Indien je contractduur bij je huidige aanbieder (meestal 1 of twee jaar) nog niet is verlopen, dan werkt je huidige aanbieder niet mee aan het verzoek tot nummerbehoud. END QUOTE Als je abo verloopt op 21 september welke datum vul je dan in voor nummerbehoud. Om een boete te voorkomen moet 1 maand van te voren opgezegd worden bij T-mobile. Ik wil dus antwoord op de vraag welke datum ik moet vermelden zodat nummerbehoud niet kan mislukken en ik tijdig t-mobile in kennis stel dat ik het abo niet verleng en ik geen dubbele kosten maak. 21 september is einde contract. Graag een antwoord met een datum erin

BEN
    Ik heb u een e-mail gestuurd. In deze e-mail heb ik een nummer achtergelaten waarop u mij kunt bereiken mocht u nog vragen hebben.
    gerard e
    Bij gewenste oplossing staat toch een hele andere vraag dan het antwoord in de mail over nummerbehoud op het contract van me dochter. Ook dat antwoord is niet volledig want er is twee keer nummerbehoud aangevraagd. Maar nogmaals welke datum voor activatie moet ik nu opgeven bij ben als ik me twee andere contracten die verlopen op 21 september wil overzetten naar ben met nummerbehoud ? Ik hoef geen mail maar gewoon hier een antwoord. kunnen anderen er ook nog wat van leren.
    BEN
    Uw nummer dient tot het einde van uw contractdatum actief te zijn. Als dit niet het geval is dient u contact met uw huidige provider op te nemen zodat zij het nummer kunnen activeren. Als het nummer niet actief is kan het nummer niet overgenomen worden. Daarnaast kunt u maximaal 2 maanden voordat uw huidige contract verloopt nummerbehoud bij Ben aanvragen. Dus pas vanaf 21 juli. Ik zou toch graag telefonisch contact met u hebben zodat ik u zo goed mogelijk kan helpen en informeren.
    gerard e
    Ach , t-mobile is BEN en BEN is t-mobile. Beetje kinderachtig spelletje om een consument te laten hangen tussen de twee providers voor nummerbehoud. Nogmaals al zouden wij wat fout gedaan hebben bij de overgang zou dat gewoon te repareren moeten zijn. . Telefoontjes naar ben zijn niet goedkoop. Op de een of andere manier komt een gesprek wat 35 cent moet kosten altijd ver boven dat bedrag uit. Ik neem mezelf dus in bescherming snapt u. Het vertrouwen is zoek
    gerard e
    https://www.klachtenkompas.nl/t-mobile/nummerbehoud-blokkeringZie hier het kinderachtige gedrag van de andere kant
    BEN
    Beste meneer Elout,Ik vind het jammer om te lezen dat T-Mobile het nummer niet meer voor u kan heractiveren waardoor nummerbehoud niet mogelijk is. Ik heb geprobeerd via mijn afdeling nummerbehoud om dit alsnog mogelijk te maken. Echter wordt er aangegeven dat het telefoonnummer volledige gedeactiveerd is en niet meer te activeren is.
    Wat wilt u dat ik doe met de aanmelding die u bij Ben heeft gedaan? Wilt u dit abonnement activeren met het Ben nummer 06-14059186?
    Wilt u mij alstublieft bellen op het nummer wat ik u per e-mail heb gestuurd? Ik zal u dan terugbellen zodat u verder geen kosten maakt.
    Ik kan het abonnement alleen activeren of annuleren door middel van telefonisch contact.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
    gerard e
    Bij BEN heeft men alles geprobeerd om het op te lossen en ik ben zeer verheugd over het gevoerde gesprek met de klantenservice. BEN krijgt daarom een ruime voldoende en ga ik verder om t-mobile te activeren om het nummer weer op de rails te zetten. Voorlopig dus even geen telefoon voor dochterlief maar ik zit ook niet met 2 abonnementen straks. Klantenservice bedankt voor de service en de oplossing voor mijn geval. Correct opgelost terwijl u geen schuld heeft bij het verlies van het nummer.

gerard e

Ook een klacht indienen over BEN?