Opgelost door BEN: Waarschuwing voor buiten bundel gebruik komt te laat

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 76445
Gebruiker
Paul
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanochtend kwamen wij er achter dat BEN ons vannacht een sms en email heeft gestuurd dat de databundel op is en het verbruik buiten de bundel inmiddels is opgelopen tot €250. Waarom moet dit zo lang duren? Op deze manier heeft zo een waarschuwing toch geen enkele zin!
Bovendien worden wij nu gedreigd met afsluiten en krijgen drie dagen de tijd om te betalen, wat is dit?! Is dat nou echt nodig?

De oplossing

- Eerder waarschuwen
- Tegemoetkoming voor de hoge kosten

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte mevrouw Brouwer,
    Naar aanleiding van ons gesprek heeft u een e-mail ontvangen.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
    Mw. G. van Dijk
  2. Auteur
    Paul
    Datum
    Hartelijk dank voor de goede en snelle afhandeling!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paul
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen