Opgelost door BEN: Wacht op terugbetaling kosten betaal SMS

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 130640
Gebruiker
ine
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Eind maart hebben we een zeer stevige telefoonrekening gekregen voor de telefoon van mijn minderjarig zoon (13 jaar). Het ging om betaal SMSjes. Hierover was ik zeer verbaasd omdat we speciaal om deze reden alle extra's hadden laten blokkeren door Ben (geen internet, geen betaal SMS). Na een telefoontje met Ben was dit ook zo opgehelderd, Ben gaf toe dat dit was misgegaan en we hebben de kosten die tot dat moment al waren betaald teruggekregen (feb en maart). Voor de nog lopende maand zou dit na de facturering ook nog geregeld worden. Dit was de factuur van April (150 euro).
Dit geld heb ik echter nog niet ontvangen. Ik heb vele keren gebeld, en ik krijg elke keer te horen dat het geregeld wordt, maar er gebeurd niets.

De oplossing

Ik verwacht de terugbetaling van de rekening van April (150 Euro).

6 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Ine,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    ine
    Datum
    In de reactie van Ben wordt gesteld dat het bedrag steeds is (en wordt) verrekend met de nieuwe facturen. Dit is niet correct, er is niets verrekend.
    In de reactie staat ook dat er een verzoek ingediend wordt bij de financiële administratie voor terugbetaling. Dit heb ik bij mijn telefonisch contact al twee keer eerder te horen gekregen. Ik hoop dat het deze keer wel goed komt, maar gezien mijn eerdere ervaring wil ik deze oplossing nog niet accepteren.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Ine,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  4. Auteur
    ine
    Datum
    Ik ben in afwachting van de terugbetaling door BEN. Tot die tijd laten we deze klacht open staan.
  5. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Ine,
    Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met uw man. Ik zal alles verder regelen.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  6. Auteur
    ine
    Datum
    We hebben het bedrag ontvangen van BEN en daarmee is deze klacht afgehandeld. Jammer dat het zo lang heeft moeten duren en we er via de telefoon blijkbaar niet uit konden komen. Ik ben blij dat er serieus op klachten via deze site wordt gereageerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen