Klacht BEN: Wanneer krijg ik mijn telefoon terug en werkt deze zonder problemen

Bozeklant

Goedendag.
Januari 2018 begonnen met een refrus mobiel van Apple.
Medewerker van Ben garandeerde dat de toestellen totaal werden nagekeken en dat dit gewoon nieuwe toestellen zijn.
Aantal keren nog gevraagd omdat ik dit heel belangrijk vond.
Eind januari begonnen met abonnement
Vanaf het begin liep het toestel vast, moest ik hem uitdoen en weer aan.
Toestel ging soms aan de haal met letters/teksten e.d.
Eind februari gebeld dat de telefoon niet goed werkte, kon hem opsturen.
Daar ik net op vakantie was heb ik hem eind maart opgestuurd.
Ruim 2 weken geen telefoon.
Half april retour.
Telefoon gaan gebruiken, binnen een week liep die vast kon ik niemand meer bellen of bereiken.
24 april toestel opgestuurd voor de 2e maal.......en tot nu toe nog geen mail of bericht ontvangen of de telefoon gemaakt is.
Zelf rond 16 mei gebeld naar DYNAFIX. Drie kwartier in de wacht gehangen en de boodschap gekregen dat ze op antwoord van Apple zaten te wachten. Daarna niets meer vernomen.
U zult begrijpen dat ik heel gefrustreerd ben en graag van BEN wil weten wat BEN daar mee gaat doen.
Vanaf januari maandelijks mijn bedrag afgeschreven waarvoor ik totaal geen telefoon genot heb ontvangen alleen maar narigheid
Geen aanbod om een tijdelijke telefoon te krijgen.
Zit heel onthand met het gebruiken van allerlei zakelijk en privézaken.
Graag wil ik dat Ben een terugstorting van de abonnementskosten gaat doen en ook gaat kijken hoe ik zo snel mogelijk een werkende telefoon ga krijgen. De belofte van een goed nagekeken, werkende telefoon is niet uitgekomen.
Ik zie graag uw reactie tegemoet.
Mvg
Joke Honders
jokekareldekoning@icloud.com

- zorgen voor een goed werkende Apple telefoon tegen hetzelfde maandtarief
- abonnementskosten vanaf januari tot nu terugstorten wegens niet kunnen gebruiken van de telefoon

Bozeklant
    Graag nog een reactie op mijn klacht
    BEN
    Hallo Johanna,

Zojuist heb ik een email gestuurd naar het bij mij bekende emailadres.

De groeten van Ben!

Ook een klacht indienen over BEN?