Klacht BEN: Wanneer wordt de schadevergoeding uitbetaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 119504
Gebruiker
Bien
Datum
14 reacties

Details

De klacht

Beste Ben,

Ik wil graag weten wanneer mijn schadevergoeding wordt uitbetaald.
Ik had al eerder een klacht lopen, maar die werd als afgehandeld aangemerkt,
terwijl ik nog schadevergoeding zou krijgen.

De oplossing

betaling schadevergoeding

14 reacties

  1. Auteur
    Bien
    Datum
    UW REACTIE
    Geplaatst op: 29-06-2015, 3 weken 2 dagen geleden.
    Beste Ben ik wil graag weten of mijn telefoon door jullie/Dynafix
    ontvangen is ? Zie bovenstaande reacties.
    En ik wil graag weten wanneer de 377,55 euro + eventueel 15,- administratiekosten op nul gezet wordt?
    Hierover heb ik ook met de manager gesproken die 15,- hoefde ik niet te betalen. Nu krijg ik als nog een rekening van 15,- euro.
    Verder heb ik nog niks vernomen van de schadevergoeding.
    Mijn klantnummer = 181460
  2. Auteur
    Bien
    Datum
    Beste Ben, ik wil graag dat :

    1. de rekening van juli 15,- op 0,- gezet wordt zoals beloofd
    2. mijn schadevergoeding betaald wordt, zoals afgesproken met de manager
    3. Ik heb net een email ontvangen met : Je simkaart is geactiveerd, dit hebben we samen telefonisch gecheckt.
    Ik heb geen telefonisch contact gehad, ik heb geen telefoon en abonnement meer van BEN en ik wil dat dit gecheckt wordt, zodat ik straks niet weer kosten krijg.

    Ik wil dat alles netjes afgerond wordt.




  3. Auteur
    Bien
    Datum
    Dit hele gedoe duurt nu al 6 maanden.
    Ik wil dat het nu voor eens en voor altijd GOED wordt opgelost en afgerond.

    Vriendelijke groeten Sabine Koopman
  4. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  5. Auteur
    Bien
    Datum
    Beste Ben,

    Ik hoor nog graag wanneer de schadevergoeding wordt betaald.

    Vriendelijke groeten,
    Sabine Koopman
  6. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  7. Auteur
    Bien
    Datum
    Beste Ben,

    Hoop dat de schadevergoeding al onderweg is .
    Op maandag 27 juli mailde u mij dat het binnen 2 weken op mijn rekening zou staan, dat is nog 3 dagen.

    Vriendelijke groet Sabine Koopman
  8. Auteur
    Bien
    Datum
    Beste Ben,

    Ik zou binnen 2 weken de schadevergoeding ontvangen.
    Heb niks ontvangen, graag uw reactie.

    Vriendelijke groet,
    Sabine Koopman
  9. Auteur
    Bien
    Datum
    Beste Ben,

    Op 22 juni heb ik jullie manager gesproken over de schadevergoeding. Het is nu bijna 2 maanden later.
    Ik wil graag door de manager gebeld worden.

    Vriendelijke groet Sabine Koopman
  10. Auteur
    Bien
    Datum
    Beste BEN,

    Waar blijft de schadevergoeding ? Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt waar het zo slecht geregeld is en zoveel afspraken niet worden nagekomen.

    Deze soap duurt nu al 6 maanden. Ik wil dat het afgerond wordt.
    Ik wil dat mijn schadevergoeding betaald wordt, wat al 10 dagen geleden zou gebeuren.
    Grt
  11. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Uit mijn gegevens blijkt dat u de vergoeding inmiddels heeft ontvangen. Kunt u me aangeven of dit ook het geval is?
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  12. Auteur
    Bien
    Datum
    Beste Ben,

    Ik heb nog geen vergoeding ontvangen.
    Het zou fijn zijn als dit wordt opgelost.

    Vriendelijke groeten,
    Sabine Koopman
  13. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Sabine,

    Zojuist heb ik u een e-mail bericht verstuurd naar het e-mail adres dat bij mij bekend is.


    Met vriendelijke groet,

    Ben
  14. Auteur
    Bien
    Datum
    Ik ben blij dat ik uiteindelijk een kleine schadevergoeding heb gekregen, dit is een schamele troost. Het heeft me enorm veel tijd en frustratie gekost. Die hele gedoe heeft meer daneen half jaar geduurd.
    Ondanks dat Ben hele aardige medewerkers in dienst heeft, moet BEN zich schamen over hoe traag en achterhaalt hun hele systeem is . Organisatorisch klopt het niet.
    Als ik BEN was zou ik drastische maatregelen nemen, ik ben nog nooit zo slecht behandeld door een bedrijf. Nooit meer BEN

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen