Klacht BEN: Wederom 5 keer contact proberen te leggen a 20 minuten met de klantenservice van Ben

Klachtnummer
# 111866
Gebruiker
Steef
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wil graag contact met een medewerker van ben.
Dit naar aanleiding van een rekening van 105,54 Euro.
Voorheen daarover al contact gehad.Toen kreeg ik de mededeling dat ik moest terug bellen als de rekening was afgeschreven.
Bij deze dus.
Het betreft het te laat bericht krijgen over overschrijden van het limiet.
Bij het afsluiten van het contract heb ik duidelijk aangegeven dat het een abb. voor mijn zoon betreft.Waar ik controle over wilde.Dus na het bereiken van het limiet super traag internet zodat ik wel nog bereikbaar zou zijn via de app.

De oplossing

Op een nette manier een oplossing voor de ontstaande kosten en een controle voor in de toekomst zodat dit niet weer kan gebeuren
Mijn telefoonnummer is 06-15629042

Ing S.De Vreede

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Inmiddels is je probleem al opgelost.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen