Klacht BEN: Wederom te hoge factuur

Klachtnummer
# 121300
Gebruiker
Bandit
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wederom een te hoge factuur! Heb al meerdere keren gebeld dat duurt ook veel te lang voordat je iemand aan de telefoon krijgt en vervolgens wordt er gezegd dat ik mijn mobile data uit moet zetten!!! Gedaan en de rekening is nu dubbel zo Hoog!!! Wij op vakantie telefoon dus drie weken niet aangeweest en wat denk je?, alweer 30€ over mijn internet bundel heen!!!!! Nou ja geen eens internet gebruikt!! Zou een mailtje krijgen van Ben met de herberekening maar je snap het al..........nog niets ontvangen mar wel het bedrag van mijn rekening afgeschreven!!!! Hoe brutaal!! Heb het direct teruggeboekt en wil nu van Ben de juiste rekening ontvangen en ben dan bereidt te betalen maar alleen voor de diensten die ik daadwerkelijk heb gebruikt!

De oplossing

Juiste factuur en niet met onacceptabele bedragen!!!
Zoniet dan wil ik per direct stoppen!

4 reacties

  1. Auteur
    Bandit
    Datum

    Vandaag een reactie ontvangen over de terugboeking dienst heb gedaan omdat Ben niet het recht heeft om meer als het afgesproken bedrag af te mogen schrijven.
    Zij hebben mij geblokkeerd totdat ik het resterende bedrag heb overgemaakt!!! Ik BEN zo boos dat ik het liefst wil stoppen met deze club!
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Nancy,

    Zojuist heb ik u een e-mail bericht verstuurd naar het e-mail adres dat bij mij bekend is.


    Met vriendelijke groet,

    Ben
  3. Auteur
    Bandit
    Datum
    Heb geen sms ontvangen!!! En ben nu weer over mijn bundel heen terwijl ik nog maar 114 m'n van de 1000 m'n heb verbruikt!!!! Jullie zijn onbetrouwbaar houden je niet aan de afspraak en wil van jullie af!! Ik kreeg afgelopen week een mail met hierbij de herberekening maar natuurlijk gaat dat ook weer fout, er zat namelijk geen herberekening bij!!! Ik kan niet replayen en mag wederom gaan mailen of bellen wat mij heel veel tijd kost want jullie zijn niet bereikbaar!!
  4. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen