Klacht BEN: Weer te veel aan data betekend / te laat een waarschuwing!

Klachtnummer
# 83801
Gebruiker
Esje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pas geleden hebben jullie mijn rekening verrekend omdat jullie app niet goed werkte . Daar was ik heel blij en vond ik heel netjes . Nu heb ik weer het zelfde probleem en ben er nu echt klaar mee ik ben van Tele2 overgestapt omdat omdat hun ook steeds problemen hadden met hun app en dus werd mij ben aanbevolen . maar nu heb ik met jullie het zelfde probleem ! Ik kreeg 6 november een sms dat ik 80% had verbruikt van mijn data bundel oké prima dacht ik dus ik update elke dag de app om te kijken hoeveel ik verbruikte ineens op 10 november krijg ik een sms dat ik meer dan 100% verbruikt heb terwijl de app aangeeft dat ik 931 verbruikt heb! Dit gebeurd steeds en ben er nu echt klaar mee! Mijn contract loop volgend jaar af als dit blijft gebeuren denk ik er serieus over na om over te stappen! misschien is het een idee om jullie app aan te gaan passen want zo te lezen ben ik niet de enigste ! Ik hoop dat dit nu de laatste keer is dat ik jullie hoef te mailen!

De oplossing

Te veel over me bundel verrekenen met volgende maand of terug storting !

0 reacties

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen