Opgelost door BEN: WEER teveel afgeschreven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 142118
Gebruiker
Desiré
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voor de 2e keer meld ik via het klachtenkompas een klacht. Ongeveer een maand geleden heb ik een klacht ingediend wat betreft het zomaar veranderen van mijn abonnement. Mij werd beloofd het abonnement terug te zetten naar hoe het was, en dit is ook gebeurt. Nog steeds staan op mijn 'Ik Ben" pagina bij 'huidig abonnement' mijn abonnement zoals het hoort te zijn (namelijk 9 euro voor 1000 MB en 100 bel/sms). Toch is op 25 november 2015 WEER 10 euro afgeschreven. Er blijven maar dingen fout gaan en ik betaal iedere keer teveel of krijg niet waar ik recht op heb.

Ik hoop dat dit goed afgehandeld kan worden en ik hoop ook dat dit de laatste keer is dat ik erachter aan moet gaan, want het kost mij onderhand teveel tijd en geld.

Desiré

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug en ik hoop dat ik er vanaf nu niet meer iedere maand achter aan hoef.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Hélène,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Desiré
    Datum
    Ik ben blij dat het goed op is gelost. Ik hoop dat ik in de toekomst geen verdere problemen met Ben ga ervaren. Ik vind het wel ontzettend jammer dat het op deze manier moet gaan. Ben is onbereikbaar zowel telefonisch als via mail. Sinds een korte tijd zijn er ook kosten verbonden aan een telefoongesprek en is het niet mogelijk Ben te mailen, wat de communicatie nog lastiger maakt. Tip voor Ben: Zorg dat klanten beter en makkelijker geholpen worden, zodat de klant niet ontevreden word!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Desiré
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen