Klacht BEN: wel kunnen bellen en internetten maar kan maar gebeld worden door 2 nummers

Klachtnummer
# 124407
Gebruiker
Henk-Jan
Datum
12 reacties

Details

De klacht

vandaag een nieuwe simkaart gekregen want na veel gedoe zou dit de oplossing zijn omdat ik wel kan bellen vanaf 9 juni maar niet gebeld kan worden... en je raad het al
ook deze simkaart geeft hetzelfde probleem.
De helpdesk van ben kan mij bellen en een collega ... bij anderen geeft mijn nummer aan dat het niet in gebruik is.
Ik heb van allerlei codes ingevoerd / andere telefoon / andere simkaart / nu dus nieuwe simkaart niets verandert aan de situatie
Reactie van Ben tot nu toe, eerst probleem afschuiven op Hollandsnieuwe en daarna alleen standaard emailtjes en telefoontjes met medewerkers die alleen wat door kunnen geven..er was zelfs een bericht van Ben waarin stond dat ze het vervelend vonden dat ik problemen had met internet ??
Nu wou vandaag de medewerkster nalaten kijken of mijn 2e simkaart wel goed geactiveerd is .. lijkt mij een beetje overbodig ik heb namelijk precies gelijke klachten met deze 2e simkaart.

De oplossing

Er moet binnen zeer korte termijn een technicus dit probleem oplossen en mij terug bellen. Daarna moet er een vergoeding komen voor:
* dit lange niet bereikbaar zijn want we praten al vanaf 9 juni 2015 tot nu 20 augustus
*de ergernissen en tijd die dit probleem reeds heeft gekost
Wanneer dit allemaal niet lukt deze laatste poging stuurt u mij dan maar een envelop voor het retour zenden van mijn Ben telefoon het is een keer over en uit.. en dan moet er een enorme vergoeding komen want bij bovengenoemde punten komt dan dat ik mijn oude bekende nummer kwijt ben in een zwart gat wat Ben heeft veroorzaakt.

12 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Henk-Jan
    Datum
    Zoal ik al reeds aangaf in mijn melding : Wanneer dit allemaal niet lukt deze laatste poging stuurt u mij dan maar een envelop voor het retour zenden van mijn Ben telefoon het is een keer over en uit.. en dan moet er een enorme vergoeding komen want bij bovengenoemde punten komt dan dat ik mijn oude bekende nummer kwijt ben. // Dus jullie kunnen het niet oplossen (en zoals al meerdere malen verteld, Hollandsnieuwe kan mij ook niet helpen) // ik ben benieuwd naar jullie riante vergoeding !
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Om het toestel retour aan te melden heb ik het IMEI nummer nodig. Deze kunt u opvragen door met het desbetreffende toestel te bellen naar *#06#.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  4. Auteur
    Henk-Jan
    Datum
    864037023583740 maar ik wil wel eerst weten hoe jullie dit verder oplossen. Welke vergoeding denken jullie compenseert dit drama en welke datum stopt mijn contract.
  5. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  6. Auteur
    Henk-Jan
    Datum
    Het nummer is correct, voor de zekerheid achter het klepje gekeken en nummer klopt. Misschien was het vroeger anders maar nu kan het nummer dus beginnen met 86403
  7. Auteur
    Henk-Jan
    Datum
    Nog even een reactie op het volgende : "Aangezien je nummer nog in het bezit is van Hollands Nieuwe en deze daar enkel geheractiveerd diende worden, kan ik je niet tegemoet komen met een vergoeding"
    Ik heb bij Ben nummerbehoud aangevraagd, dit is 3 x niet gelukt.
    Na een paar dagen kreeg ik de melding dat Ben alles geregeld had, en kon ik bellen. Maar Ben had het nummer niet goed overgezet. Dus Ben is wel zeker verantwoordelijk voor dit drama en zal ook met een vergoeding moeten komen.
  8. Auteur
    Henk-Jan
    Datum
    wanneer wordt de retour procedure eindelijk afgehandeld ?
    al 2 weken geen reactie op doorgeven van imei nummer
  9. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  10. Auteur
    Henk-Jan
    Datum
    Ik hoop dat Ben het snel afhandelt goed oplossen kunnen ze niet misschien wel snel en goed afhandelen vanaf nu ?
  11. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  12. Auteur
    Henk-Jan
    Datum
    Na ruim 4 maanden besloten maar te stoppen met Ben, ze kregen het niet voor elkaar.
    Mijn oude vertrouwde nummer is verdwenen en daarom een zware onvoldoende
    voor het klantonvriendelijke, onprofessionele, langdradige Ben "helpdesk" systeem.

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen